Gå til innhold

Noen som har erfaring med tøyet til Tiny Trolls?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du prøvd og hvordan var det?

Anonymkode: fb382...0c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd en tur bukse. Var fin den. Litt tynnere enn jeg trodde  men greit nok. Har også kjøpt en tynn boble jakke som jeg skal bruke på Eldste fra høste . Virket grei når jeg pakket den ut.

Bare hørt bra om dresser og regntøy så kjøper nok det ved en anledning nær jeg trenger noe nytt

Anonymkode: 2e74d...616

AnonymBruker
Skrevet

myke og gode klær med god passform. enkle for barnet selv og kle av og på.  Barnehagetanta

Anonymkode: 609d6...6f6

AnonymBruker
Skrevet

Hørt mye både og med dem, men ikke prøvd selv..

det er klart at de dyreste merkene får best tilbakemeldinger, mens de mer billige merkene får dårlige. Jeg kom over et innlegg på Facebook med flere godt erfarne mødre som hadde prøvd det ene og det andre, det jeg tolket ut i fra det jeg leste var at kvaliteten på de dyre merkene hadde mye å si for slitasjen men at de like gjerne brukte de billige merkene fordi de gjorde nytten sin de også.

Så jeg ville tenkt hva du har bruk for. Trenger du klær som holder og som skal gå i arv så ville jeg lagt mer penger i det, trenger du noe som skal holde ut sesongen så ville jeg kjøpt noe billigere.

Hos oss ser jeg at ungene ofte sklir på rumpa ned bakken ved sidenav sklia i bhg, og du kan tro om dette sliter på klærne!! Så her kjøper jeg ingen kattnakkendress til 1000kr for at unge skal skli på grovt underlag og lage hull etter 2 uker.

Anonymkode: 7bf83...0da

Skrevet

God erfaring her. Myke, gode klær som ungene liker å ha på seg. God kvalitet. Litt store i str. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd regntøy, vinterjakke og parkdress derfra til mitt barn. Fornøyd med alt. God kvalitet, litt romslig i størrelsen.

Anonymkode: ddb28...5ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...