Gå til innhold

Ville du fortsatt å date denne mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date i kveld. 
Han møtte opp småfull og i slaskete joggebukser.  Dro hjem til han en liten tur etterpå og han hadde det ganske rotete hjemme. Ikke sånn at det var skittent og uhygienisk, bare masse rot. Var bare innom for å hente noe, så hadde ikke sex. 

Synes mannen var ganske kjekk og veldig trivelig å prate med. Vi lo mye, og det var aldri noen klein stillhet. 
Men jeg er av en eller annen grunn i tvil om jeg bør fortsette å date han. 

Anonymkode: c6b49...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nei han har jo ikke årslønn på 7,5 mill i året og leilighet på Frogner så det orker du vel ikke satse på.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som han har alt på stell, ville styrt unna

Anonymkode: 86488...068

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (5 minutter siden):

Ja, nei han har jo ikke årslønn på 7,5 mill i året og leilighet på Frogner så det orker du vel ikke satse på.

Er ikke interessert i leilighet på Frogner, så det går helt fint. Vi går jo på date i andre deler av landet også. Forøvrig aner jeg ikke hvor mye han tjener, siden det ikke er av interesse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt han en sjanse til. Tipper han var nervøs, og at det ble en øl for mye mens han ventet...

Han kan jo være verdens beste person selv om han har litt rot hjemme. 

Anonymkode: 69519...a52

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høres ikke ut som han har alt på stell, ville styrt unna

Anonymkode: 86488...068

Det er jo det jeg også tenker. Men han har et fint hus og en god jobb, så noen deler av livet har han jo på stell. 
Usikker på om han bør få en ny sjanse eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville gitt han en sjanse til. Tipper han var nervøs, og at det ble en øl for mye mens han ventet...

Han kan jo være verdens beste person selv om han har litt rot hjemme. 

Anonymkode: 69519...a52

Er jo dette jeg også tenker. Men tror jeg må snakke med han om rotet. Er liksom ferdig med å rydde i andre sitt rot.

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg ville ikke fortsatt å date noen som dukket opp full. Det lukter alkoholproblemer lang vei, noe jeg ikke vil involveres i.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke alt på stell jeg heller. Men kjæresten min har ikke gått i fra meg for det ❤️ Men så ser det ikke ut som at det har gått ei bombe her heller da. Er rot, men ikke sånn at man må grave seg frem til sofaen liksom 😂 

Synes det er litt vanskelig det der. Reagerte mest på joggebukse og at han var full. Har han sittet hjemme alene og drukket før han møtte deg? Rødt flagg for min del , enn rot med mindre det er potensielt farlig og gå inn til han pga rot som kan dette i hodet på en. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo det jeg også tenker. Men han har et fint hus og en god jobb, så noen deler av livet har han jo på stell. 
Usikker på om han bør få en ny sjanse eller ikke.

God jobb? Du brydde deg jo ikke om inntekt.

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke alt på stell jeg heller. Men kjæresten min har ikke gått i fra meg for det ❤️ Men så ser det ikke ut som at det har gått ei bombe her heller da. Er rot, men ikke sånn at man må grave seg frem til sofaen liksom 😂 

Synes det er litt vanskelig det der. Reagerte mest på joggebukse og at han var full. Har han sittet hjemme alene og drukket før han møtte deg? Rødt flagg for min del , enn rot med mindre det er potensielt farlig og gå inn til han pga rot som kan dette i hodet på en. 

Nei han hadde vært ute og drukket øl sammen med noen kompiser. 
Sa det var meningen han skulle hjem å skifte før vi møttes, men så glemte han av tiden. 
Ikke noe farlig rot, bare litt uorganisert. Typisk ungkar, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (1 minutt siden):

God jobb? Du brydde deg jo ikke om inntekt.

Ja? Aner ikke hva han tjener selv om jeg vet han har en god jobb. Som i sikker jobb, ikke sant? Kjenner ingen andre i hans yrkesgruppe så aner ikke om inntekten er 200 000 kr eller 2 mill pr. år.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei han hadde vært ute og drukket øl sammen med noen kompiser. 
Sa det var meningen han skulle hjem å skifte før vi møttes, men så glemte han av tiden. 
Ikke noe farlig rot, bare litt uorganisert. Typisk ungkar, kanskje?

Ah okei. Da hadde jeg gitt denne karen en sjanse til. Mange omsorgsfulle, gode, morsomme og oppegående mennesker som har det uorganisert hjemme. Og mannfolk som bor alene i tillegg. 

Alle kan strammes opp med ønske om og bli flinkere til ting ☺️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (7 minutter siden):

Nei. Jeg ville ikke fortsatt å date noen som dukket opp full. Det lukter alkoholproblemer lang vei, noe jeg ikke vil involveres i.

Det var en tanke som slo meg, men var ikke noe tegn til at han hadde drukket alkohol hjemme før vi møttes og han drakk heller ikke alkohol de timene vi var sammen.

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (1 minutt siden):

Ah okei. Da hadde jeg gitt denne karen en sjanse til. Mange omsorgsfulle, gode, morsomme og oppegående mennesker som har det uorganisert hjemme. Og mannfolk som bor alene i tillegg. 

Ja, får tenke litt på det. Litt lyst til å gi han en sjanse til.

AnonymBruker
Skrevet

Det skader ikke å gå på en date nr 2 tenker jeg. Du kan jo foreslå at dere drar på en edru date.. 

Anonymkode: eb694...2f8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, får tenke litt på det. Litt lyst til å gi han en sjanse til.

Ta dette som et eksempel. 

Mamma ble kjent med han som ble stefaren min. Gift en gang før med tvillinger som eks konen nektet han og ha noe med barna(hun er klin kokos) spiste usunt, vasking av klær og husarbeid var ikke prio 1 den gangen hos han. Hata alt med høytider. Jeg syntes at han var gammeldags (jaja, tenker det ennå men😂) og innvanderte mitt hjem med og endre på regler som han var vant til. Vi søsken var oppvokst med et fritt hjem, men plutselig ble mye snudd på hodet. Hadde dette vært en tilvenning, så hadde vi avverget mange krangler og diskusjoner. Han var 39 når han flytta inn hos oss og ikke vandt med barn. Og skulle ta vare på ALT av ting han har kjøpt/fått ila livet. Så det var rot, uorganisert og ble mer rot. 

Etter oppstramming fra mamma, og blitt en del av familien hos oss, og kjent på et bra familieliv. Han gleder seg til mamma skal pynte til jul hjemme. Fikser alt av ting som må fikses(sykt handy), før mamma har stått opp så er nedeetasjen (gang, stue, kjøkkenet) støvsugd og vasker gulver og tatt kjøkkenet og har kaffe klar. Blitt flinkere under tvil og kaste ting som er ødelagt og slitt. Spiser mye sunnere etter mye om men. 

Så det er håp 😂 og han er pålitelig, trygg, morsom, er nesten like mye pappa for oss enn det pappa er. Han er mer tilstedeværende, hjalp meg kjempe godt mens jeg var syk, streiker mopeden min så er han kjempe flink selvlært mekaniker. 

Ja du skjønner. Men om han møter opp full flere ganger så hadde jeg droppet det. Pga jeg har hatt en samboer som brukte alt av unnskyldninger for og ta seg ei øl. Og ofte endte med fyll. Og ble krise drita på hver fest. Så hadde det vært meg, så hadde jeg tålt rot. Det kan endre seg med tiden, og om han får deg til og le, gir deg trygghet, og at du liker han, så kjør på med en sjanse til ☺️❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvor gammel er han? 

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (5 timer siden):

Mange damer som har mislykkes i ambisjonen om å stramme opp en mann når det gjelder orden og hygienisk standard. 

Har inntrykk av at det er en gjenganger på konfliktfeltet. For å ikke snakke om dem som lever etter prinsippet om at den som plages av rotet/møkka, må rydde/vaske. God mulighet for å sjekke ut om han faktisk respekterer det du sier?

Anonymkode: a4d81...c7c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rot og slaskete klesstil kunne jeg muligens ha se gjennom fingrene med hvis jeg likte han ellers. Men ikke at han møtte opp alkoholpåvirket. Og nei, jeg ser ikke på det som en god forklaring at han var nervøs, det gjør det bare verre hvis han bruker alkohol på den måten. Når det gjelder rusmiddelbruk bør man være sånn ca på samme nivå.

Men i og med at du ikke ble frastøtt regner jeg med at du drikker en del selv.

Anonymkode: 069e7...eb2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...