xeyes Skrevet 20. oktober 2002 #2 Skrevet 20. oktober 2002 Hvis det er spansk så betyr Favoritas = favoritter xeyes
Gjest Virvel Skrevet 23. oktober 2002 #4 Skrevet 23. oktober 2002 Favoritas høres ikke særlig fransk ut, men det kan godt være spansk. Du vet altså ikke hvilket språk det er? Da er det ikke så lett...det finnes jo ord som kan bety helt forskjellige ting på ulike språk, men jeg regner med at "favoritas" = "favoritter". I hvilken sammenheng lurer du på dette ordet da? Hvis det f.eks står i en setning så er det litt lettere å se det kanskje...
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #5 Skrevet 23. oktober 2002 har selv studert spansk og fransk og dette ordet er spansk og betyr favoritter. fransk:les favorittes
Gjest Virvel Skrevet 24. oktober 2002 #6 Skrevet 24. oktober 2002 Har hatt både fransk og spansk jeg og, men det kan jo hende at det betyr noe helt annet på et eller annet språk...
Gjest Duchess Skrevet 29. oktober 2002 #7 Skrevet 29. oktober 2002 Åja, hehe det var navnet på en hest Men da vet jeg det, thanx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå