AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Mulig ingen av delene er så veldig spennende men dette er valget i gave til unge voksne familiemedlemmer: Skulle du ønske du fikk: en vase (ordentlig merke og tidløs), ildfastfarm med lokk eller champagneglass Alle alternativene et ordentlig kvalitet, tidløse og fine. Anonymkode: e744e...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Det kommer an på. Om vedkommende har litt glass fra før, så er det kjedelig om glassene er i annet merke/stil. Om vedkommende ikke har champagneglass og liker alkohol, så er det en fin gave. Vase kan være ok. Men selv liker jeg litt mer spesielle vaser jeg plukker ut selv. Hvis den er svart, hvit eller blank så passer den vel hos de fleste. Men hadde ikke likt å få en masseprodusert vase som kahler (som alle hadde en tid...). Ildfast form med lokk hadde jeg nok ønsket selv. Liker å lage mat. Og man kan gjerne lage kake i den også? Og ha lokk på dersom den skal fraktes. Anonymkode: 8159b...2b8 3
Anneofgreengables Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Vase (har ildfast form med lokk fra før) 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Ingen av delene. Hater å få ting. Jeg foretrekker å velge selv hva jeg skal fylle skapene mine med. Foretrekker opplevelser, gavekort eller spiselige gaver. Anonymkode: 750cb...b54 6 3 3
Gjest Adobyen Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 Jeg kunne godt tenke meg en fin ildfast form med lokk 🙂 Jeg har egentlig alt jeg trenger, men de gamle formene er veldig enkle og fulle av skrap. Skulle tro at de fleste kunne ha glede av noe sånt? Pyntegjenstander liker jeg ikke, og glass har jeg mer enn nok av.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 49 minutter siden, AnonymBruker said: champagneglass dette Anonymkode: 36eae...a0c
Maestro Skrevet 30. juli 2022 #7 Skrevet 30. juli 2022 Ildfast form med lokk. Liker vaser, men har ikke plass. Samler på Iittala vinserie, hadde jeg fått glass i den serien så hadde det vært kjempe gøy ☺️
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #8 Skrevet 30. juli 2022 Ildfast her også, vil ikke ha flere vaser (og er sær på interiør så det må jeg plukke ut selv). Champagneglass har jeg ikke bruk for, brukes sjeldent og har masse forskjellig arvegods pakket ned i kjelleren. Anonymkode: 4e659...e3d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #9 Skrevet 30. juli 2022 Jeg håper da de har ønsket seg dette? Jeg har nok ting. Og jeg er nøye på hvilke ting jeg vil ha. Om jeg først kjøper meg en ny vase (har ikke skjedd på årevis) så ryker en annen ut. Må innrømme at de få tingene vi har fått de siste årene er gitt direkte videre til andre. Den eneste fornuftige gaven som kan gis oss er ting som kan spises, drikkes, eller brukes opp på annen måte. Anonymkode: 70551...644 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #10 Skrevet 30. juli 2022 Av de tre: Vase. Har glass jeg samler på, og flere ildfaste former trenger jeg ikke. Vase kan være kult, men passer den ikke inn er den enklest å re-gifte. Anonymkode: 449da...ae6 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #11 Skrevet 30. juli 2022 Av de tre: champagneglass. Lager mye mat og har et ganske stort utvalg av former allerede. Har også noen vaser og bryr meg ikke så mye om blomster. Så: det kommer jo helt an på mottakeren Anonymkode: b4079...ed0
Elaine Marley Skrevet 30. juli 2022 #12 Skrevet 30. juli 2022 (endret) Jeg skulle nok fått bruk for alle 3, men hadde nok foretrukket ildfast form med lokk. Andre type glass kunne jeg også blitt glad for, men champagne eller lignende drikke drikker jeg kanskje en gang i året siden jeg ikke liker det så godt. Jeg hadde blitt mer glad for vinglass av god kvalitet. Her er nok mottaker og deres preferanser ganske viktig. Endret 30. juli 2022 av Elaine Marley 1
Entern Skrevet 30. juli 2022 #13 Skrevet 30. juli 2022 Sjampanjeglass, men hadde foretrukket lowrollers, whiskyglass, konjakkglass eller punsjglass eller portvinglass 😅 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #14 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mulig ingen av delene er så veldig spennende men dette er valget i gave til unge voksne familiemedlemmer: Skulle du ønske du fikk: en vase (ordentlig merke og tidløs), ildfastfarm med lokk eller champagneglass Alle alternativene et ordentlig kvalitet, tidløse og fine. Anonymkode: e744e...5ce Problemet et at dette er gaver som tar mye plass og som man mest sannsynlig ikke trenger flere av. For meg er de virkelig ikke praktiske, de er bortkastede og vil bli stående ubrukt i en bod i mange år før det går til Fretex eller loppemarked. Praktiske gaver for meg er ting som brukes opp. Gi meg heller en eksklusiv håndsåpe. Anonymkode: b7b70...925 3
Gjest ti10 Skrevet 30. juli 2022 #15 Skrevet 30. juli 2022 Jeg synes det kommer veldig an på personen, livsstil og interesser. I dag ville jeg ha ønsket meg ildfast form, men tidlieger kunne jeg ønsket meg både vasen og glassene. Hvis det er en praktisk anlagt person, som ikke er spesielt interiøropptatt eller opptatt av fancy fester, er nok den ildfaste formen best. Hvis personen er opptatt av interiør, kan du gå for vasen (forutsatt at du vet personen liker den typen vase). En partyløve vil sette pris på glassene, men det forutsetter altså at festene ikke er så ville at glassene ryker med først gang de brukes.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #16 Skrevet 30. juli 2022 Ildfast form. Sjampanjeglass har jeg nok ikke bruk for og vinglass/ drinkglass samler jeg i en spesiell serie så til nøds hvis det er samme serie. Vase, absolutt ikke. Arbeider med interiør og velger slike ting med omhu. Anonymkode: 78866...acc
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #17 Skrevet 30. juli 2022 Champagneglass hadde jeg blitt veldig skuffet av, ildfast form med lokk og en klassisk, tidløs vase hadde jeg blitt glad for. Sånn ellers er jeg gjerne glad for praktiske gaver som kan brukes opp, for oftest anskaffer jeg selv ting jeg trenger, eller ytrer et ønske og får det i gave. Anonymkode: 025c0...958
Helene Skrevet 30. juli 2022 #18 Skrevet 30. juli 2022 Den mest fornuftige gaven jeg har fått noen gang, en støvsuger. Fra mannen. Vi var ikke sammen dengang, men jeg trengte veldig en støvsuger, tror min datter hadde tipset han. Jeg ble så glad. Trengte det veldig. 2
Nappetass1 Skrevet 30. juli 2022 #19 Skrevet 30. juli 2022 Ildfaste former får jeg aldri nok av! Champagneglass og vaser er jeg så kresen på at jeg vil kjøpe selv (og har rikelig av). Men ildfast form ville jeg altså blitt glad for😌
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #20 Skrevet 30. juli 2022 Ildfast form. Det andre ville vært helt ubrukelig i mitt hjem. Anonymkode: 82945...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå