Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle det. Han er helt normal og oppegående og morsom i virkeligheten men han har en veldig spesiell måte å skrive på, så han rett og slett virker litt ..enkel 😅 Han stokker ordene på en rar måte, bruker masse emojies og tar ikke ironi i det hele tatt, selvom han gjør det i virkeligheten. Det var noen venninner av meg som kommenterte det etter at de hadde skrevet en del meldinger med han i forbindelse med bursdagsgave til meg 🙈 Han skriver på en sånn barnslig måte som gjør at det nesten er litt turn off. En bagatell ja, men heller ikke så gøy når folk tror at typen din er litt merkelig basert på ting han kommenterer eller legger ut mtp på skrivemåte. 

Anonymkode: eda89...437

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typen din samarbeider med vennene dine om gave til deg? Så heldig du er. 

Anonymkode: 724ff...d74

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump han.

Anonymkode: d14c1...2a2

• Liker 2
Skrevet

Har han dysleksi kanskje? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan du gi oss et eksempel? så blir det lettere å svare på:)

Anonymkode: 95ec8...2d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er en bagatell ja, det kan jeg si meg enig i. Ikke gidd å tenk noe mer på dette.

Anonymkode: 5955a...093

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gi gjerne eksempel :) vanskelig å skjønne hva du mener

Anonymkode: c4e7b...d29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lett grad av dysleksi som ikke har blitt oppdaget på skolen kanskje? 

Anonymkode: 68049...bba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hva mener du med "normalt oppegående"? Har han en utdannelse? 

Anonymkode: 26a3e...24c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den dagen det å ha en utdannelse betyr at du er "normalt oppegående" er den dagen du kan få legge meg i graven.

Trump har en utdannelse. Erna har en utdannelse. 

Anonymkode: 99f86...499

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mener at han han klarer å være sosial med ulike typer mennesker, er generelt hyggelig og omgjengelig, klarer å tilpasse seg og forstå sosiale koder :)  Han har masse ulike typer venner. 

Til dere som spurte, en typisk melding han kan sende er: «Vi er på hytten. Koser oss med god mat og drikke 😂😂😂😂 Jeg kan komme innom i morgen hvis ønskelig for dere om det passer feks. Hils fruen 😂😂😂». 

…altså han skriver ut av det blå «hytten» selvom han er fra bygda og sier hytta, fordi han plutselig ble fin på det fordi vi er på en fin hytte. Og alle de emojiene etter en helt vanlig setning gir ikke mening.. Og en merkelig setningsoppbygging sånn generelt 😅

Vet ikke om det ga noe mening egentlig.

Samboeren min er ikke så glad i dyr og en kompis skrev på kødd «Kan ikke du ta reservenøkkelen og mate bikkja som du er så glad i😉» på en tullete og morsom køddete måte. Da svarer han typ «Hehe. Jeg har aldri likt hunder så mye men jeg har kanskje mulighet på fredag etter jobb til å kunne mate den feks. Er det noe reservenøkkel jeg kan bruke som ligger ute? Da kunne dere om det hadde passet kanskje fått vår nøkkel og vannet de tre blomstene våre når vi er på ferie? Bare hvis det går bra selvfølgelig. De har fått vann 😂😂😂😂😂😂» …. 

Det er akkurat som om han prøver å være morsom men feiler? Nei, skjønner ikke helt 🙈

Anonymkode: eda89...437

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det plager deg litt, det hadde plaget meg også. Blir fort flau, på vegne av meg selv og andre (men da særlig partner, fordi mitt valg av partner liksom sier noe om meg også). Jeg har også datet en fyr som var litt merkelig å skrive med, men hyggelig å være med, da prøvde jeg bare å minimere skriftlig kontakt.

Men i det store og det hele er det jo en bagatell. Og ikke noe du kan ta opp på en grei måte heller egentlig - kanskje med unntak å tulle litt med det som er litt morsomt/rart som for eksempel emojiene - men da bare det som sendes til deg, hadde ikke lagt meg opp i hva han skrev til andre.

Anonymkode: 4b60d...677

AnonymBruker
Skrevet

I det store og hele er det jo en bagatell. Jeg ville hatt større problemer med at han ikke liker dyr 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.

Men i all seriøsness, kanskje måten han kommuniserer på er den eneste korrekte måten, og alle andre er for enkle til å forstå 😂😂😂😂😂😅😅😅..... 🤣

Anonymkode: e6cb6...0cb

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Synest ikke dette var noe ille. Joda, litt snåle de emojiene, men synest dine venner som kommentere dette virker mer snål.

Han virker høflig og ikke sånn kort som en del kan være.

Anonymkode: b317c...35e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Utifra eksemplene synes jeg setningsoppbyggingen hans virker helt normal. Kan du være noe mer konkret om hva det er du reagerer på? Eneste jeg tenker er at han har misforstått hva 😂 betyr.

Anonymkode: dc3a2...ce3

• Liker 6
Skrevet

Han mangler sosiale antenner når han ikke kan se folk.
Og tar ikke ironi fordi du ikke har emojis bak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Virker jo som han prøver å være hyggelig og høflig da. Litt rart med de latter-emojiene, men akkurat det er det ingenting i veien for å spørre han om, "Hva er greia med de emojiene dine"? 

Anonymkode: 95ec8...2d3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Feil bruk av 😂 er det eneste jeg ser.

Men du reagerer på at han skriver hyttEN i stedet for hyttA? Seriøst?

Anonymkode: 47069...c8b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hallo liker han ikke dyr, og du lager tråd om skrivestilen? 🤯😳

Anonymkode: b13ed...39f

• Nyttig 3
Skrevet

Han virker fullstendig normal i mine øyne.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...