Helene Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Jeg har vært veldig aktiv her på Kg det siste året. Fått ut frustrasjon. Med x sambo, ikke lov til å ha på lys i hemmet, ikke lov til å ha på varme. Han har vært på jobb, jeg hjemme. Noen av dere har støttet meg. Andre har gitt meg pepper. Dere har stilt spørsmål. Ikke som jeg egentlig vil svare på, men som jeg tenker å. Hvor skal vegen gå? Vet ikke. 2
Nymerïa Skrevet 30. juli 2022 #3 Skrevet 30. juli 2022 Ut i fra det du har skrevet før så har han flytta, men kommer stadig vekk innom. Det som gjenstår er å få han til å slutte å komme innom. Hvis han har et problem med lys og varme foreslår jeg at du går for nettopp det. Skru på skikkelige forhørslys neste gang du hører han utenfor. Og sett på varmeovnene noen timer før du tror han dukker opp. Hvis aversjonen hans er skikkelig sterk kan du prøve deg med Åge Aleksandersen også. Dette er selvfølgelig forutsatt at du vil bli kvitt han. Hvis målet ditt har endra seg så må du informere oss om det. Hvis du ikke vet hva du vil tror jeg ikke Kvinneguiden kan hjelpe deg. 1
Helene Skrevet 30. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2022 Jeg bare lurer på hva framtiden vil bringe. Har ikke ombestemt meg med tanke på mannen. Hvor går vegen videre bare?
Bøtteballetten Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 Du må bare begynne å gå. Det blir å gå dit nesen peker. Er ingen her som kan fortelle deg det heller. 😉
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 Ingen vet hva fremtiden bringer. Men helt sikker på at den er dårlig økonomisk for oss. Globalismen og kapitalismen dreper oss. Anonymkode: bff4b...3f9
Helene Skrevet 30. juli 2022 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2022 Ha ha, gode svar. Jeg har tenkt litt. I hverdagen, kan sortere søppel uten å passe på andre. Dårlig økonomi, finnes det annen hverdag? Har oversikt og budsjett. Der er det rom for å kose meg. Litt. Kjøpe bøker, helst brukt, gå på teater, konserter. Mine interesser. Se en god film innimellom. I dag har vi tilgang til flere strømmetjenester som betales for. Vi betaler ikke for alt. Vi deler med andre, og de deler tilbake. Forsker ut, hva vil jeg ha. Tenker 1. kommer ikke til å ha råd til flere. Helt ok. Jeg må ha et nøkternt budsjett. Det kan jeg leve med. Kan gjøre masse hjemme, ufør. De dagene jeg har overskudd, baker, leser, pusler puslespill, syr på symaskin, mm. Og i perioder hvor jeg er riktig frisk, jobbe som frivillig. Festivaler, Fretex eller lignende. Joda, har tenkt. Har tenkt. Jeg trenger bare en forutsigbar hverdag. Skal alltids greie å fylle den 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå