Gå til innhold

Hva skjer visst man slutter å onanere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mister søvnen f.eks.? Hvilke konsekvenser blir det av onanering, og ikke onanering - positive og negative? Og hvor ofte bør man gjøre det, eller hvor sjelden? (Er kristen og alene!)

Anonymkode: b95d1...976

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har gjort det 5-6 ganger i livet, er 40 og lever bra uten. Hva skal liksom skje?

Anonymkode: f202b...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvis kroppen er vant til å onanere så vil jo kroppen øke lysten til kåthet. 

Anonymkode: b8aca...47c

AnonymBruker
Skrevet

Svært lite som vil skje.

Er null problem å gå lengre perioder uten å onanere. Merker ingen forskjell.

Anonymkode: f678e...106

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

hvis kroppen er vant til å onanere så vil jo kroppen øke lysten til kåthet. 

For meg skjedde det motsatte. Er kvinne om det har noe å si. 

Anonymkode: d8721...e30

AnonymBruker
Skrevet

Har ikkje skjedd noko her, kvinne 34. 

Anonymkode: 9d140...77b

Skrevet

Gikk flere år uten onanering. Skjedde ikke noe spesielt. Så hadde jeg fast sexpartner og samboer, da onanerte jeg heller ikke. Ikke de to årene jeg bodde hjemme heller. 

Men flyttet ut igjen, og onanere her og der når jeg har lysten der. Har fast partner men bor ikke sammen. Trenger ikke sex hver dag heller, ikke han heller. 

Skrevet

Man imploderer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk økt sexlyst flere uker uten onani

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: 52302...a09

Skrevet

Blir stresset, overkåt, spenninger i kroppen, rastløs, ukonsentrert, ufrivillige utløsninger, reisning som gjør vondt, rett og slett usunt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mister søvnen f.eks.? Hvilke konsekvenser blir det av onanering, og ikke onanering - positive og negative? Og hvor ofte bør man gjøre det, eller hvor sjelden? (Er kristen og alene!)

Anonymkode: b95d1...976

Skjer vel ikke så mye, men jeg tror det er sundt for helsen så som prostata å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gift fyr med både stedatter , hus og bil etc…. Livet er slik det skal! Men jeg har siden kona & jeg ble sammen hatt det som en normal hverdags rutine, at når vi legger oss hver natt etter en dusj så må hun ha enten sex eller at jeg bare spruter henne på brystvortene og at jeg sleiker det i meg . Hun har utrolig store bryster naturlig og dette er blitt vanlig for oss , selv etter 7 år i forhold…. Og den dag i dag så kommer jeg på brystene hennes så og si hver kveld og slikker spruten i meg før vi sovner. Synes det er utrolig fin innstilling på ekteskapet

Anonymkode: d0cde...3ae

• Liker 1
Skrevet

Når det er lenge siden jeg og kona har hatt sex eller jeg ikke har onanert på en stund, blir sexen bedre enn når jeg onanerer. Blir mer sensitiv og kåtere. Men det er ikke farlig å gå lenge uten onani..... eller sex for den del.....

AnonymBruker
Skrevet

Tør ikke prøve. Tror faktisk man eksploderer!

Anonymkode: b8584...32f

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen har sine måter å takle det på. Enten at lysten skrus ned eller at man får utløsning i søvne. 

Anonymkode: f5c81...a24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom av og til i søvne, that’s it. Haha

hilsen kvinne

Anonymkode: 75e84...ef1

Skrevet

For noen (særlig kvinner?) vil man gå i en seksuell dvale tilstand. Det er ikke farlig men kjedelig, det er ikke slik livet leves best... 

Og om du tenker på at du ikke kan onanere fordi du er kristen, ta en prat med en prest. De fleste mener vi er skapt til å leve, med en seksualitet. 

Skrevet

For menn så absorberes den spermen som aldri kommer ut i utløsning av kroppen etter hvert.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke set skjer så mye. 
Men tror religion og skam kan bygge opp noen vanvittige demninger i noen mennesker som i perioder er på et bristepunkt jeg ikke tror er så sunt.

Anonymkode: 697aa...ac6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...