AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #21 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Overmateriale ja., Anonymkode: 655c3...02f Har du klikket deg inn på lenken og lest før du kommenterer? De fleste trusene i lenken er i 100 % bomull. Eneste unntaket er de med blondeinnfelling på. Anonymkode: ea1ce...37d 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #22 Skrevet 2. august 2022 Jeg kjøpte disse i fjor. Bomull i alle deler inntil huden, elastan kun i strikken, som er sydd inn i bomull... https://www.bonprix.no/produkt/string-truse-10-pack-bla-hvit-rosa-lys-gra-melert-975714/?shop=83288 https://www.bonprix.no/produkt/string-truse-6-pack-fiolett-nude-sort-970456/?shop=83288 Anonymkode: 1d54a...9a2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #23 Skrevet 2. august 2022 Stringtruser er ganske harry synes jeg, det er tross alt ikke 2006 lengre. Anonymkode: a68ac...f1f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #24 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stringtruser er ganske harry synes jeg, det er tross alt ikke 2006 lengre. Anonymkode: a68ac...f1f Driter i om det er harry eller ei. For meg er stringtruser det som er mest komfortabelt, og derfor er det det jeg spør etter 😊 ts Anonymkode: c0ba1...984 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #25 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kjøpte disse i fjor. Bomull i alle deler inntil huden, elastan kun i strikken, som er sydd inn i bomull... https://www.bonprix.no/produkt/string-truse-10-pack-bla-hvit-rosa-lys-gra-melert-975714/?shop=83288 https://www.bonprix.no/produkt/string-truse-6-pack-fiolett-nude-sort-970456/?shop=83288 Anonymkode: 1d54a...9a2 Takk for tips! 😀 ts Anonymkode: c0ba1...984
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #26 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det finnes en del truser som er 100% bomull i butikk og på nett, men det er som regel det jeg kaller bestemorstruser, tai, boxere osv. Ikke string 🙈 Jeg leter fortsatt etter de rette🤞 🤭 ts Anonymkode: c0ba1...984 Hvordan holder de seg oppe? Hvilket merke er dette? Jobber med undertøy, og har ikke funnet det. Ikke at jeg vil ha det altså, men er nysgjerrig på om noen har fått det til. Anonymkode: 655c3...02f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #27 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for tips! 😀 ts Anonymkode: c0ba1...984 93 % bomull ja. Det finnes det vel mye av. Anonymkode: 655c3...02f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #28 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du klikket deg inn på lenken og lest før du kommenterer? De fleste trusene i lenken er i 100 % bomull. Eneste unntaket er de med blondeinnfelling på. Anonymkode: ea1ce...37d Absolutt. Det kan godt være dette er det ts er interesssrt og en god lenke. Ja, 100 % bomull i deler av trusen. ( noen tror de skal finne truser med 100% bomull , altså uten noe og holde de oppe, men ikke sikkert det er det ts mener. ) Anonymkode: 655c3...02f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #29 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Absolutt. Det kan godt være dette er det ts er interesssrt og en god lenke. Ja, 100 % bomull i deler av trusen. ( noen tror de skal finne truser med 100% bomull , altså uten noe og holde de oppe, men ikke sikkert det er det ts mener. ) Anonymkode: 655c3...02f Ikke nødvendig å være nedlatende..🙃 Antar at de fleste vet at strikken i truser stort sett er laget av elastan o.l. Så man kan si at det er misvisende hvis det står oppgitt at en truse er i 100 % bomull siden de fleste har en form for strikk i annet materiale. Om det i så måte finnes truser i ren bomull (uten strikk etc) vet jeg ikke. Regner med at det som det spørres om i tråden er truser i 100 % bomull forutenom strikk. Anonymkode: ea1ce...37d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #30 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan holder de seg oppe? Hvilket merke er dette? Jobber med undertøy, og har ikke funnet det. Ikke at jeg vil ha det altså, men er nysgjerrig på om noen har fått det til. Anonymkode: 655c3...02f Aner ikke, har bare sett at de finnes. Min mor bruker bomullstruser av typen "bestemor"/tai, de henger i hvertfall oppe på henne 😅😊 ts Anonymkode: c0ba1...984
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #31 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke nødvendig å være nedlatende..🙃 Antar at de fleste vet at strikken i truser stort sett er laget av elastan o.l. Så man kan si at det er misvisende hvis det står oppgitt at en truse er i 100 % bomull siden de fleste har en form for strikk i annet materiale. Om det i så måte finnes truser i ren bomull (uten strikk etc) vet jeg ikke. Regner med at det som det spørres om i tråden er truser i 100 % bomull forutenom strikk. Anonymkode: ea1ce...37d Ja, jeg regner med det er utenom strikken. Altså at alt tøyet er 100% bomull. Det er nemlig en del truser som har bomull bare i skrittet, men jeg ønsker altså 100% bomull i hele (minus evt strikken) 😊 ts Anonymkode: c0ba1...984
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #32 Skrevet 3. august 2022 Ser forresten ut som at den 10-pk fra Bonprix som en over delte er 100% bomull 😀 Minus evt strikken, da 😁 ts Anonymkode: c0ba1...984
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #33 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke nødvendig å være nedlatende..🙃 Antar at de fleste vet at strikken i truser stort sett er laget av elastan o.l. Så man kan si at det er misvisende hvis det står oppgitt at en truse er i 100 % bomull siden de fleste har en form for strikk i annet materiale. Om det i så måte finnes truser i ren bomull (uten strikk etc) vet jeg ikke. Regner med at det som det spørres om i tråden er truser i 100 % bomull forutenom strikk. Anonymkode: ea1ce...37d Mente ikke og være nedlatende. Jobbet med undertøy i 25 år, og det er reelt at kunder ber om truser i 100% bomull. Etter hva jeg vet finnes der kun institusjonstruser ( man primært ligger med bleie og den kan vaskes på 95 grader) så det kunne være ts var en av de som jakter på en truse jeg ikke tror finnes. Truser i 93% bomull er jo postet linker til, så om det er det ts skal ha har hun fått flere svar Anonymkode: 655c3...02f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #34 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mente ikke og være nedlatende. Jobbet med undertøy i 25 år, og det er reelt at kunder ber om truser i 100% bomull. Etter hva jeg vet finnes der kun institusjonstruser ( man primært ligger med bleie og den kan vaskes på 95 grader) så det kunne være ts var en av de som jakter på en truse jeg ikke tror finnes. Truser i 93% bomull er jo postet linker til, så om det er det ts skal ha har hun fått flere svar Anonymkode: 655c3...02f Som sagt ønsker jeg truser i 100% bomull, altså der alt er bomull utenom strikken (som jeg tenker må være i annet stoff). Jeg regner det som 100% jeg, da. Det finnes en del 100% i "vanlige" truser, men veldig lite i string. Kun Bonprix til nå, så ser ut som jeg må gå for det 😅 ts Anonymkode: c0ba1...984
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #35 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Som sagt ønsker jeg truser i 100% bomull, altså der alt er bomull utenom strikken (som jeg tenker må være i annet stoff). Jeg regner det som 100% jeg, da. Det finnes en del 100% i "vanlige" truser, men veldig lite i string. Kun Bonprix til nå, så ser ut som jeg må gå for det 😅 ts Anonymkode: c0ba1...984 Skjønner det nå, men var usikker i begynnelsen av tråden. Finnes masse stringtruser med 95% bomull ( fordi strikken er elastisk ) men .. de skiftes ut framover og det bli nok mindre og mindre også av vanlige truser, fordi de enten blander eller erstatter med miljøvennlig naturmateriale som tencel , Modal og bambus. Vi er i et grønt skifte i trusebransjen også 😅 det er ennå fullt mulig og få tak i det du ser etter, men du må ikke se etter 100% bomull fordi du må trekke fra noen % til strikken. Anonymkode: 655c3...02f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #36 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skjønner det nå, men var usikker i begynnelsen av tråden. Finnes masse stringtruser med 95% bomull ( fordi strikken er elastisk ) men .. de skiftes ut framover og det bli nok mindre og mindre også av vanlige truser, fordi de enten blander eller erstatter med miljøvennlig naturmateriale som tencel , Modal og bambus. Vi er i et grønt skifte i trusebransjen også 😅 det er ennå fullt mulig og få tak i det du ser etter, men du må ikke se etter 100% bomull fordi du må trekke fra noen % til strikken. Anonymkode: 655c3...02f Ja, enig! 😊 ts Anonymkode: c0ba1...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå