Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har sett på "alle" sider på nett nå. Leter etter stringtruser, gjerne high waist, i 100% bomull. Finns ikke noe sted... Ikke uten high waist heller. Har prøvd å søke på engelske sider også. Noen som har lykkes i å finne det? Ja, jeg vet at man kan finne med 95% bomull, men jeg vil ha 100% 🤞😊

Anonymkode: c0ba1...984

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper 100% bomull string truser på Cubus, i grått, hvitt eller svart har de. 

Anonymkode: f6f7e...c20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kjøper 100% bomull string truser på Cubus, i grått, hvitt eller svart har de. 

Anonymkode: f6f7e...c20

Finner ingen i 100% på nett, kun bommulsblanding. Har du link? Kan de ha annet utvalg i butikk? 😊

ts

AnonymBruker
Skrevet

🙏 😊

ts

AnonymBruker
Skrevet

Blir mer og mer vanskelig å finne bomull, skal selge den ekle glatt nylon truser, svetter bare av tanken.

Anonymkode: bd47c...fd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir mer og mer vanskelig å finne bomull, skal selge den ekle glatt nylon truser, svetter bare av tanken.

Ja, det viste seg å være utrolig vanskelig! Med mindre man vil ha "bestemorstruser", men alle vil ikke ha det 🙊😊

ts

Skrevet

Elsker bestemortruser🙈 Men 56 år og er bestemor da🥰 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke vanskelig å finne 100 prosent fordi trådene som regel er laget av noe annet?

Anonymkode: eabf7...4e0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror alle trusene mine er over 90% bomull, og resten elastan.  Blir de ikke fort vide/ slaskete dersom de ikke inneholder noen form for elastikk?

Anonymkode: 24313...17a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Selge"...?😱🤢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror alle trusene mine er over 90% bomull, og resten elastan.  Blir de ikke fort vide/ slaskete dersom de ikke inneholder noen form for elastikk?

Anonymkode: 24313...17a

Det kan godt være. Men det finnes som sagt i andre typer truser, bare ikke string, selvfølgelig... Jeg vil gjerne ha 100% da det er best for hud osv, og jeg kan vaske de på høy temp. Men gir snart opp jakten 😅

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gjorde et søk på Zalando, kategori Undertøy, Underdeler, haket av for Bomull 100 % under Overmaterialer og fikk 65 treff på truser i 100 % bomull:

https://www.zalando.no/dameklaer-undertoy-underdeler/?upper_material=pure_cotton

Anonymkode: ea1ce...37d

Glemte å si at det er mest "vanlige" truser i 100 % bomull der, men fant også noen stringtruser i 100 % bomull i denne lenken.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Glemte å si at det er mest "vanlige" truser i 100 % bomull der, men fant også noen stringtruser i 100 % bomull i denne lenken.

Takk! 😀👏🌺

ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (10 timer siden):

"Selge"...?😱🤢

Butikkene selger vel produkter?

Anonymkode: eae0c...ff3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (10 timer siden):

"Selge"...?😱🤢

Butikkene….

Anonymkode: a2fd2...096

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt mine hos HM på nett, men da måtte jeg bla meg gjennom en haug og lese innholdsfortegnelsen på ekstremt mange. De fleste er i bomullsblanding, men jeg fant både 3-pack og 7-pack i ren bomull der for ett års tid siden. I fysisk butikk har jeg ytterst sjeldent hellet med meg.

Takk til den som tipset om zalando! ❤️

Anonymkode: d23ad...ef1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om en truse som faktisk er 100% bomull, altså ikke noe elastisk, det er institusjonstruser med innlegg til bleie som kan vaskes på 95 grader og er ment til og ligge i. Før elastan holdt en trusene og strømpene oppe med hofteholder. 

når det gjelder kommentaren om glatt nylon, har du forsøkt bambus, tencel og lignende naturmaterialer? Glatt som nylon, men puster veldig godt, bedre enn bomul. 

Anonymkode: 655c3...02f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet om en truse som faktisk er 100% bomull, altså ikke noe elastisk, det er institusjonstruser med innlegg til bleie som kan vaskes på 95 grader og er ment til og ligge i. Før elastan holdt en trusene og strømpene oppe med hofteholder. 

når det gjelder kommentaren om glatt nylon, har du forsøkt bambus, tencel og lignende naturmaterialer? Glatt som nylon, men puster veldig godt, bedre enn bomul. 

Anonymkode: 655c3...02f

Det finnes en del truser som er 100% bomull i butikk og på nett, men det er som regel det jeg kaller bestemorstruser, tai, boxere osv. Ikke string 🙈

Jeg leter fortsatt etter de rette🤞 🤭

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...