AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Dette dukket opp 7 områder på bare beina innen to timer og det klør. Jeg har gått med bukse på hele tia i dag. I går var jeg i skogen med shorts da var det veeldig mye klegg og knott. Men om jeg har blitt bitt synes jeg det er rart det ikke dukker opp før nå... Kan det skje? Anonymkode: 9c9e3...a3e
Lea Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Jeg har opplevd at insektstikk klør flere timer etter at jeg har vært ute.
Lea Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 9c9e3...a3e Ser ut som insektstikk❤️ Har du noe kløestillende krem å smøre på?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Lea skrev (2 minutter siden): Jeg har opplevd at insektstikk klør flere timer etter at jeg har vært ute. Hmm🤔 men det dukket ikke opp før nå di to siste timene, ingenting var synligt da, kunne ikke se noe bitt. Men kanskje det klør først så hovner det opp slik etter man klør kanskje? Anonymkode: 9c9e3...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå