AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Vondt nederst til venstre i ryggen. Går videre ned i rumpeballen (føler meg litt nummen eller som om det er en leamus (minus dirringen). Ikke stråling, men vondt i beinet/vondt å gå. Høres dette ut som isjias eller bekkenløsning? Sliter nå med å sove fordi det gjør vondt selv om jeg ligger i ro (på høyre side med BBHugMe). Bør jeg oppsøke lege om det vedvarer? Anonymkode: 499bf...25a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Det høres ut som prolaps med isjias ja, hvor langt på vei er du? Anonymkode: 56442...cf1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 🥺 28+4... Har ikke tid til at noe sånt skal oppstå nå... AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det høres ut som prolaps med isjias ja, hvor langt på vei er du? Anonymkode: 56442...cf1 Anonymkode: 499bf...25a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 Jeg ville nok tatt en tur til legen for å få riktig smertestillende for deg, så slipper du å ha så vondt😊 https://www.ullevalkiropraktor.no/gravid-med-korsryggprolaps/ Anonymkode: 56442...cf1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 Hvis noen googler samme symptomer og kommer inn i denne tråden; det viste seg at det var blodpropp som var årsaken, så oppsøk for all del lege. Anonymkode: 499bf...25a 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Vondt nederst til venstre i ryggen. Går videre ned i rumpeballen (føler meg litt nummen eller som om det er en leamus (minus dirringen). Ikke stråling, men vondt i beinet/vondt å gå. Høres dette ut som isjias eller bekkenløsning? Sliter nå med å sove fordi det gjør vondt selv om jeg ligger i ro (på høyre side med BBHugMe). Bør jeg oppsøke lege om det vedvarer? Anonymkode: 499bf...25a Høres ut som min bekkenløsning, men sjekk med helse Anonymkode: 157e7...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå