AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Tatt med storm. Forført skikkelig, så jeg trygler om å bli tatt. Men han er så passiv. Han tar typisk initiativ ved å spørre rett ut "er du hypp?" eller brette ned dyna for å avdekke ståpikken som han vil jeg skal suge. Og så gjør jeg det, helt til jeg blir utålmodig og lurer på om vi bare skal sette i gang og pule. Jeg blir liksom ikke noe tent av det. Jeg vet ikke helt hva jeg savner men noe er det. Og jeg vet ikke hvordan jeg kan be om det. Eller om han har det i seg. Hjelp? Anonymkode: 5e2e2...d17 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Du savner vel at han tar litt mer initiativ? Og at han pleaser deg litt mer isteden om å inne hva du skal gjøre for han bare.. Anonymkode: 67185...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Si til han hva du ønsker..... Anonymkode: 5c2af...043 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Si det til han. At du fantaserer om å bli tatt. Virket for meg Anonymkode: 8703d...643 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du savner vel at han tar litt mer initiativ? Og at han pleaser deg litt mer isteden om å inne hva du skal gjøre for han bare.. Anonymkode: 67185...ca6 Ja, nettopp. Det er ikke det at jeg ikke kan suge, kan godt det. Men ikke at det er forspillet hver gang. Og at det er jeg som må eskalere til samleie hver gang, da føles det som om han synes vi like gjerne kunne droppet det. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Si det til han. At du fantaserer om å bli tatt. Virket for meg Anonymkode: 8703d...643 Det funket? Det ble ikke kleint og unaturlig? Anonymkode: 5e2e2...d17 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #7 Skrevet 29. juli 2022 Tror mange menn i langvarige forhold blir mindre romantiske og mer rett på sak. Kanskje ikke så rart med tanke på at vi har latt dem få det så enkelt. De har ikke trengt å jobbe for godsakene, så hvorfor skal de plutselig begynne med det nå? Som andre her nevner. Du må bare si hvordan du ønsker det. Min samboer var lik. «Skal vi pule? Har su lyst på kuk?»😅 Helt ut av det blå. Jeg måtte forklare ham at vi kvinner er som gamle kokeplater når vi skal varmes opp seksuelt, i mens menn er rene induksjonstoppene😆 Så jeg har begynt å kreve forføring og lengre oppvarming. Han har tatt det greit, men det blir kanskje litt mindre sex. Fordi vi ikke alltid har tid til lang sexøkt med små barn. Men det er egentlig helt greit. Ett par ganger i måneden med god sex er bedre enn en chappis flere ganger i uken uten å få utnytte av det, etter min mening. Anonymkode: c0c39...7f7 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #8 Skrevet 29. juli 2022 Jeg tenker på noe av det samme som deg, og har en plan jeg håper vil fungere, for noe liknende har gitt gode resultater tidligere. Jeg skal tease ham mer slik at han vil jobbe for å «få» det, i tillegg til å være litt kokett og ertende avvisende slik at han igjen blir mer «på» for å få det han ønsker seg. Ønsk meg lykke til🤭 Anonymkode: 26523...699 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #9 Skrevet 30. juli 2022 Jeg synes det verste er når han "vifter med ståpikken", jeg blir med på leken i håp om at det blir fort overstått, så tar det en evighet for han å bli ferdig. Ender opp sår og med en svett, heseblesende mann over meg.... Anonymkode: 4dd6b...2c4 3
feliek54 Skrevet 30. juli 2022 #10 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tatt med storm. Forført skikkelig, så jeg trygler om å bli tatt. Men han er så passiv. Han tar typisk initiativ ved å spørre rett ut "er du hypp?" eller brette ned dyna for å avdekke ståpikken som han vil jeg skal suge. Og så gjør jeg det, helt til jeg blir utålmodig og lurer på om vi bare skal sette i gang og pule. Jeg blir liksom ikke noe tent av det. Jeg vet ikke helt hva jeg savner men noe er det. Og jeg vet ikke hvordan jeg kan be om det. Eller om han har det i seg. Hjelp? Anonymkode: 5e2e2...d17 Er ikke sikker men virker som han er mest opptatt av seg selv. Tror du bare må si hva du føler og ønsker.
herzeleid Skrevet 30. juli 2022 #11 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker på noe av det samme som deg, og har en plan jeg håper vil fungere, for noe liknende har gitt gode resultater tidligere. Jeg skal tease ham mer slik at han vil jobbe for å «få» det, i tillegg til å være litt kokett og ertende avvisende slik at han igjen blir mer «på» for å få det han ønsker seg. Ønsk meg lykke til🤭 Anonymkode: 26523...699 Det virker som en usedvanlig god løsning, og ikke mint en løsning som innebærer en egeninnsats fra din side som sikkert motiverer ham. Lykke til! En del av de andres ‘krav’ slår meg som litt vanskeligere, rett og slett fordi en selv forholder seg så passivt og krever at den andre skal ta alt ansvaret og ‘arbeidet’ hele veien. Mange har nok kunne forholde seg så passivt i begynnelsen når alt er nytt og spennende, men etterhvert som en blir vant til hverandre og omgangen naturlig nok blir mindre flørtende tror jeg nok en må gjøre en viss innsats selv for at partneren skal gjennomføre en lengre ‘forføringsseanse’. Kanskje særlig om han opplever manglende interessen og avvisninger fra den andre siden. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #12 Skrevet 30. juli 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: har ikke trengt å jobbe for godsakene Huff for en holdning... Anonymkode: a4ee0...490 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #13 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror mange menn i langvarige forhold blir mindre romantiske og mer rett på sak. Kanskje ikke så rart med tanke på at vi har latt dem få det så enkelt. De har ikke trengt å jobbe for godsakene, så hvorfor skal de plutselig begynne med det nå? Som andre her nevner. Du må bare si hvordan du ønsker det. Min samboer var lik. «Skal vi pule? Har su lyst på kuk?»😅 Helt ut av det blå. Jeg måtte forklare ham at vi kvinner er som gamle kokeplater når vi skal varmes opp seksuelt, i mens menn er rene induksjonstoppene😆 Så jeg har begynt å kreve forføring og lengre oppvarming. Han har tatt det greit, men det blir kanskje litt mindre sex. Fordi vi ikke alltid har tid til lang sexøkt med små barn. Men det er egentlig helt greit. Ett par ganger i måneden med god sex er bedre enn en chappis flere ganger i uken uten å få utnytte av det, etter min mening. Anonymkode: c0c39...7f7 "Vi kvinner"?? Mvh. kvinne som tennes like lett som en gasskomfyr 😆 Snakk om Anonymkode: 3181e...7a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #14 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): "Vi kvinner"?? Mvh. kvinne som tennes like lett som en gasskomfyr 😆 Snakk om Anonymkode: 3181e...7a2 Så flott for deg da. Du er sikkert også av typen som får serieorgasmer straks penis er borti åpningen? Anonymkode: 5e2e2...d17 2
Blåjojo Skrevet 30. juli 2022 #15 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Vi kvinner"?? Mvh. kvinne som tennes like lett som en gasskomfyr 😆 Snakk om Anonymkode: 3181e...7a2 Men setter du aldri pris på forspill og kos før penetrering da? Jeg tenner også veldig lett, men trenger litt forspill for å bli skikkelig kåt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #16 Skrevet 30. juli 2022 Min kjære kan falle inn i å være like daff angående initiativ til sex, men da har jeg sagt det rett ut at selv om det ikke plager meg at han gir "invitasjon " på den måten innimellom, så er det ikke spesielt opphissende og inspirerende når det skjer ofte/blir standard. Da har han spurt hva jeg vil han skal gjøre, og så har han blitt flinkere til det en stund... før vi må ta den samtalen igjen. 😆 Jeg har egentlig innsett at spenning og variasjon må jeg selv sørge for, i hovedsak, men han tar faktisk til seg ordene og prøver å ta initiativ på bedre måter når jeg minner ham på behovet for det. Jeg bruker også teaser- triks som noen har nevnt tidligere. Erter og pirrer, og så stopper jeg, og han må følge opp om han vil det skal bli noe. Hadde jeg ikke vært klar i tale og utfordret ham på sted og tid ved å tease og legge det i hendene hans å følge opp, så hadde vi nok kun hatt sex i senga, ut fra samme initiativ og måte hver gang. Min erfaring med menn er generelt at de ikke er spesielt kreative seksuelt, MEN at de ganske enkelt kan lokkes til å være det. Det er til å leve med, om man bare ser til at det ikke får gå rutiner i det selv. 😄 Anonymkode: 44148...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #17 Skrevet 30. juli 2022 Jeg hadde rett og slett fortalt at jeg ikke tenner kun av og se en stor penis , men trenger masse kos! Ikke kun pupper og mus, men kjærtegn og stryk overalt...- og fortalt hvor jeg følte det ekstra godt! Blir så jævla feil at hver gang det fokuseres på sex i både ene og det andre idag, så handler det liksom kun om kjønnsorganer- og det og få gjort det... Glemmer så ofte ta med at saker ofte begynner i hodet- så ja, -det er kjempebra og flørte gjennom dagen og ha litt bra stemning! En føler ofte seg litt mer "spesiell" da!- allfall gjør jg det som jente! Så berøringer, ømme kyss, nærhet,stryk, masse kos... - Da blir jo også sexen mye mer bedre!!! Heldig den som har funnet et mannfolk som har skjønt dette!😉🥰😊 Anonymkode: 9c653...6e8 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #18 Skrevet 30. juli 2022 Hvis at du suger han er det eneste forspillet hver gang då har han jo misforstått 🧐 Hensikten er jo at dama som skal bli våt og kåt under forspill for å bli klar til sexen. Sorry men han høres ekstremt lite sjarmerende ut, jeg hadde ikke hatt tålmodighet! 😑 Anonymkode: 67185...ca6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #19 Skrevet 30. juli 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Tror mange menn i langvarige forhold blir mindre romantiske og mer rett på sak. Kanskje ikke så rart med tanke på at vi har latt dem få det så enkelt. De har ikke trengt å jobbe for godsakene, så hvorfor skal de plutselig begynne med det nå? Anonymkode: c0c39...7f7 Det er riktig at man i langvarige forhold ikke gidder foreplay, men det er ikke fordi vi ikke trenger å jobbe for «godsakene» ? Hva slags godsaker forresten? Hadde det vært godsaker hadde vi jo jobbet for det, men det er samme pokkers kroppen og sexen man har utøvd hundrevis av ganger før. Det er derfor man ikke gidder. For det er hverken spennende eller givende lengre. Ofte kan en god runk være vel så hyggelig. Anonymkode: 37c47...7c0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #20 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er riktig at man i langvarige forhold ikke gidder foreplay, men det er ikke fordi vi ikke trenger å jobbe for «godsakene» ? Hva slags godsaker forresten? Hadde det vært godsaker hadde vi jo jobbet for det, men det er samme pokkers kroppen og sexen man har utøvd hundrevis av ganger før. Det er derfor man ikke gidder. For det er hverken spennende eller givende lengre. Ofte kan en god runk være vel så hyggelig. Anonymkode: 37c47...7c0 Aha. Takk, nå føler jeg meg toppers her. Gir mening det, hvorfor gidde noe som helst. Hvorfor blir dere ikke bare single da? Så kan dere pule en ny spennende babe hver helg. Anonymkode: 5e2e2...d17 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå