Gå til innhold

Oppussing med gjenbruk og budskjett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som benytter seg av Finn når de pusser opp?

- pusset opp kjøkkenet så og si gratis, og det ble pen og nyere innredning. En mix av hvit Bodbyn fra IKEA og hvite overskap fra Møre kjøkken i heltre. 
- fikk tak i maling til panelet og listverk til 150kr via Finn (3l, den dyreste fra Jotun). Denne var hvit og uåpnet

- trestjerner gulvolje til 200kr, uåpnet 

så malte jeg om to soverom i samme tralt, fikk tak i trestjerner gulvmaling (uåpnet) til 250kr og veggmaling gratis.

Det er både billig og litt bedre for miljøet om alt dette hadde gått på dynga.

Anonymkode: 42cff...707

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har kjøpt kjøkken fra Finn før, ble veldig fint! Skal pusse opp noen vegger snart og tenkte å sjekke Finn for materialer osv., har ikke så god råd så er greit å spare der man kan, skikkelig vinn-vinn er det også.

Anonymkode: f6cb9...40c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, har kjøpt kjøkken fra Finn før, ble veldig fint! Skal pusse opp noen vegger snart og tenkte å sjekke Finn for materialer osv., har ikke så god råd så er greit å spare der man kan, skikkelig vinn-vinn er det også.

Anonymkode: f6cb9...40c

Ja, ikke sant! Man får jo tak i alt mulig! Pusset opp tidligere leilighet med kjøkken fra Finn også. Da fikk jeg tak i nydelige fliser som kostet 1500kr pr kvm i butikken til 300kr for 7 kvm. 

Og det er bare å gi bort det man evnt ikke trenger av kjøkkendeler; vi fikk gitt bort alt av vårt overskudd til andre som ble glade. 

Skrevet

Burde blitt litt flinkere til å bruke Finn for f.eks maling… Har et lite soverom som må males, og det er i grunn unødvendig å kjøpe nytt.

Har brukt finn mye for å kjøpe møbler, da😉, samt loppemarked. Siste funn var overskap til badet, jeg bare byttet knottene.

AnonymBruker
Skrevet
Portia Catonis skrev (1 time siden):

Burde blitt litt flinkere til å bruke Finn for f.eks maling… Har et lite soverom som må males, og det er i grunn unødvendig å kjøpe nytt.

Har brukt finn mye for å kjøpe møbler, da😉, samt loppemarked. Siste funn var overskap til badet, jeg bare byttet knottene.

Mange som selger uåpnet maling, og mange av de hvitere kan man blande om litt hvis man ønsker en annen tone 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

ja, kjøpte baderomsinnredning på finn. Skal selge selv det vi ikke brukte av materialer, men har ikke kommet så langt ennå.

Anonymkode: e7f2c...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...