AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 For noen dager siden skulle jeg stripe etterveksten og ønsket samtidig dempe det sykt lysblonde håret mitt. Vi ble enige om å ta en gylden blond farge over. Tror den het sand. Håret var fint etter stripingen men hvitt og det vil jeg ikke ha. Derfor denne mini coloren. Hun blandet i for mye fargestoffer og hun lot det være i håret mitt tjue minutter. En annen frisør kom løpende bort til henne og spurte "hvor lenge har du hatt i den der nå?",hun virket stresset. Min frisør svarte tjue minutter og hun Andre sa den skulle være i tre til fem! Vi skylte og håret var oransje over det hele! Jeg holdt på å grine! Salongen stengte og jeg fikk ikke hjelp videre. Kom tilbake i dag og hun blandet noe blekemiddel sammen med blå sjampo og lot dette sitte i. Håret er nå lys oransj i stedet for knall oransj. Når jeg sa at jeg aldri skulle ha gått med på mini color så himlet hun med øynene og sa at nå var jo alt helt fint og mye bedre. Jeg får ikke ny time ift reklamasjon nå. Hva skal jeg gjøre? Det var helt lysblondt. Nå oransj. Hva kan jeg gjøre hjemme? Vaske og vaske og vaske? En mini color går jo ut.... Hva med blå sjampo? Eller sitte pal i sola med håret utslått? Trenger alle tips, er lei meg 😢 Anonymkode: 10310...ffb
Hunter7 Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Oi, dette var ikke bra. Gå tilbake til salongen og si at du vil snakke med eieren av salongen, eller i det minste daglig leder. Forklar anliggende ditt, og at frisøren lot fargen sitte i altfor lenge. Hvis de nekter å rette opp, forlanger du pengene tilbake. Les deg opp på dette fra Forbrukertilsynet før du går tilbake:https://www.forbrukerradet.no/forside/varer-og-tjenester/frisor/#:~:text=Klag til frisøren&text=Gi uansett beskjed så snart,kan òg vera eit alternativ. 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Skrevet 31. juli 2022 Hunter7 skrev (På 30.7.2022 den 0.09): Oi, dette var ikke bra. Gå tilbake til salongen og si at du vil snakke med eieren av salongen, eller i det minste daglig leder. Forklar anliggende ditt, og at frisøren lot fargen sitte i altfor lenge. Hvis de nekter å rette opp, forlanger du pengene tilbake. Les deg opp på dette fra Forbrukertilsynet før du går tilbake:https://www.forbrukerradet.no/forside/varer-og-tjenester/frisor/#:~:text=Klag til frisøren&text=Gi uansett beskjed så snart,kan òg vera eit alternativ. Takk for svar. 👍Jeg orker ikke gå tilbake, har kranglet nok med den frisøren. Er bare lei meg og oppgitt. Syns det vært kjipt å betale så mye for dette. Lurer på om noen vet hva jeg kan gjøre selv for å dempe rødt hår...? Anonymkode: 10310...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå