Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Må bare lufte tankene litt. Jobber en plass nå hvor jeg ikke trives. 

Så vurderer jeg om jeg skal bytte bransje, til noe jeg vet er bedre betalt, være i samme bransje men annet firma, eller om jeg skal starte for meg selv i bransjen jeg er i nå. 
Jeg har kun jobbet i nåværende bransje i 5 år. Man må ha en slags autorisasjon for å kunne drive for seg selv, og denne vil jeg få nå snart. 

Jeg er ikke en person som liker å ta sjanser. Jeg liker å vite så mye som mulig. Derfor er jeg også usikker på om jeg kan drive eget så tidlig i karrieren. Selv om det finnes mange som gjør dette. 
Jeg har bare fått mange positive tilbakemeldinger i denne og tidligere jobb i bransjen, så vet at jeg kan ting. Fra både overordnede, samarbeidspartnere og kunder. Samtidig er det vanskelig og skummelt å tenke på å ikke ha noen å rådføre seg med. 

Når jeg per dags dato uansett må jobbe i ferier, ikke får overtidsbetalt og tar alt ansvar, tenker jeg at jeg kanskje bare kan drive eget. Jeg gjør jo uansett jobben fra A til Å. 
Jeg tenker at når jeg ser forskjellige som driver i denne bransjen, så tenker jeg at jeg også kan. Det hadde vært utrolig gøy å klare å drive bra. En utfordring. 

Noen som har startet eget her som kan fortelle litt om det? Komme med noen innspill? Hvor lang erfaring hadde du? 
Veldig interessert i å høre andre sine erfaringer og innspill. 

Anonymkode: 2b61a...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...