Gå til innhold

Fjerne forvorte…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en fotvorte jeg vil bli kvitt … Har prøvd hjemme med verusid osv men det er ikke noe jeg av ulike årsaker klarer å behandle sjøl.. Jeg ønsket ikke bruke 1000vis på fotpleier så spurte fastlege hva som kunne gjøres .. hun kunne fryse den men ikke ta den bort helt… Noe jeg synes er dumt da jeg ønsker å fjerne hele vorten.. Så det jeg spør om er egentlig kan jeg få fjernet fotvorte uten å gjøre det sjøl og uten å betale dyre dommer for det ? Noen som har erfaring med dette ? Har frikort…

Anonymkode: 10130...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan fryse den bort hos fastlegen. Ofte så forsvinner den helt. 

Endret av Vampyrina
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har en fotvorte jeg vil bli kvitt … Har prøvd hjemme med verusid osv men det er ikke noe jeg av ulike årsaker klarer å behandle sjøl.. Jeg ønsket ikke bruke 1000vis på fotpleier så spurte fastlege hva som kunne gjøres .. hun kunne fryse den men ikke ta den bort helt… Noe jeg synes er dumt da jeg ønsker å fjerne hele vorten.. Så det jeg spør om er egentlig kan jeg få fjernet fotvorte uten å gjøre det sjøl og uten å betale dyre dommer for det ? Noen som har erfaring med dette ? Har frikort…

Husker ikke hva denne maskinen het, men den fjerner hard hud. Jeg brukte den og har ikke fått tilbake fotvorter. Dette er flere år siden.

Anonymkode: cd098...4a9

AnonymBruker
Skrevet
Vampyrina skrev (1 time siden):

Du kan fryse den bort hos fastlegen. Ofte så forsvinner den helt. 

Ja men mitt problem er at fastlegen min ikke ville fryse den bort helt 🙄 Bare ta bort deler av den

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja men mitt problem er at fastlegen min ikke ville fryse den bort helt 🙄 Bare ta bort deler av den

Det skjønner jeg ikke helt. Når den fryses dør den og forsvinner. Hvor stor og dyp er den egentlig?

Anonymkode: 286b4...493

Skrevet

Du kan fryse vorter hjemme, kjøper middelet på apotek. Verusid har jeg ingen god erfaring med, tar bare mye tid og blir aldri bedre. 

Hvis hjemmefrysing ikke hjelper så vil jeg anbefale å få henvisning til hudlege da de fryser med flytende nitrogen som er mye mer effektivt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
pia mater skrev (10 timer siden):

Du kan fryse vorter hjemme, kjøper middelet på apotek. Verusid har jeg ingen god erfaring med, tar bare mye tid og blir aldri bedre. 

Hvis hjemmefrysing ikke hjelper så vil jeg anbefale å få henvisning til hudlege da de fryser med flytende nitrogen som er mye mer effektivt. 

Takk❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...