AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Del Skrevet 29. juli 2022 Vurderer å melde meg på gruppetimer hos fresh, men er usikker om det blir for tøft🤪 Ett år siden fødsel og har ikke trent noe særlig utover rolige fjellturer. Anonymkode: c765d...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg hiver meg på Bodyattack innimellom og synes det er veldig gøy. Første gang jeg trente Bodyattack veide jeg sånn 80 kilo (160 cm) og var relativt utrent, det var tungt, men det gikk! Nå er jeg nede i 60 kilo, trener ikke såå mye. Det går helt fint nå 😁 Anonymkode: dfb98...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 3. august 2022 #3 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg har meldt meg inn hos dem nå og tenkte også hive meg med på BA:) Har trent på annet senter i mange år og sikkert timer som kan minne om denne, men det er lenge siden sist her og:) Er veldig glad i gruppetrening med bra musikk, så skal prøve meg fra neste uke. Satser på å ikke dævve helt! Får tro vi det går greit med utgangspunktet vi har😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 3. august 2022 #4 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg syns body attack var litt for tøft i vinter da jeg var utrent 😅 litt for kvikke skifter og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå