Gå til innhold

Sims2 -mennesker låses v elektrokulen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg.. er så irritert.. Mennesker som er på besøk hos en familie blir stående ved denne elektrodanse-kulen og går ikke an å fjerne. De begynner etterhvert å klage på søvnmangel og diverse, men går ikke bort derfra. Tilslutt kommer mannen med ljåen. Nå står det en dame med dette gymapparatet hos en familie, og hun er konen til en mann i en annen familie, og har ikke akkurat lyst til at hun skal dø. Har lastet ned oppdateringer for et par uker siden, og dette har hendt i ettertid.

Får ikke fjernet kulen heller, fordi det står at den er i bruk. KAn jeg redde henne på et vis??

Sukk........... :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hat ingen løsning dessverre, men har opplevd det samme selv. Hadde spilt lenge, begge ungene og moren gikk fløyten

Skrevet

Veit ikke om det fungerer enda (en liten stund siden sist jeg spilte Sims 2), men man kan slette objekter som er i bruk ved å skrive inn moveobject on i den derre linja man får opp ved å holde inne ctrl + shift + C.

~~Dandelion~~

Skrevet

move_object on skulle fungere greit.

Bare flytt enten kula eller gjestene til et annet sted, så kan det nok hende at de slutter å dø på den måten.

Skrevet

Skal jeg være i vanlig spillemodus når jeg trykker opp den linjen? Eller på kjøp/bygg?

Trykker jeg på enter etter at jeg har skrevet inn move-object on, og så trykker jeg på kulen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...