Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs egentlig hvor i det offentlige det er snakk om. På restaurant synes jeg ikke det er innafor.

Anonymkode: d5bed...bb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig du hadde ledd, men ungen hadde nok begynt å føle på det. Hadde forhåpentligvis vært siste gang han rørte den puppen ute blandt folk. 

Anonymkode: 82b05...e73

Tror du overvurderer hvor mye en unge på 2,5 år skjønner av en tilfeldig tirade fra en fremmed. 

Det var en jente forresten, og hun har ikke akkurat alderen sin skrevet i panna, så hva hadde du tenkt å oppsøke meg på lang avstand for å kjefta for liksom?

Anonymkode: 8dd2e...578

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Babyer må ha mat. Jeg tenker helt ærlig og oppriktig at ethvert menneske som har problemer med amming i det offentlige rom, må ha store problemer med seg selv. Om du er redd for en damepupp, hold deg hjemme! 

Politiet burde bært utstyrt med vannpistol så de kunne squirta på alle de grusomme, forkvakla menneskene som tror de har noe med andres amming å gjøre. 

Anonymkode: 1085b...7db

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

synes ikke det er ekkelt,men skjønner ikke helt vitsen, man kan gi babyen mat får man går hjemmendefra og dra hjem får babyen er sulten igjen

Anonymkode: 3bd60...8cd

Du har tydeligvis ikke barn selv. 

Man kan faktisk ikke forklare til en liten baby at «Det passer ikke at du får mat nå, vi drar hjem så får du mat der». En baby har heller ikke noe forståelse for tid, så selv om DU synes det er greit at en baby er sulten den halvtimen det tar å komme seg hjem, er det faktisk ganske krise for babyen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

mine har ikke krevd mat oftere,så barn er forskjellige

Først sier du at babyer ikke skal ha mat mer enn hver 3.-4. time, å nå er de plutselig forskjellige. Bestem deg for hva du skal mene 😛 

Anonymkode: ff67f...ca1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så utrolig ekkelt. Du hadde fått tilsnakk om jeg så deg. 

:skratte:

morsomt at du tror du har noen som helst slags myndighet til å irettesette fremmede 😂 tror du VIRKELIG at du har noe du skulle ha sagt? Litt høye på oss selv er vi ikke? ;) 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Brystene til en kvinne er blitt omgjort til et kjønnsorgan. Mange klarer ikke å se annet når de ser en kvinnes bryster. De ser ikke en mor som mater barnet sitt, men et sexobjekt. Hva de gjør med barnet i den settingen vil jeg ikke helt tenke på 😬

Jeg forstår godt at motebransjen prøver å frigjøre kvinnens bryster. Vise de frem, men på en måte slik de enda er tildekket. Tenker da på disse mesh klærne som er gjennomsiktige, der man kan se alt, selv om man har på klær.

Tror dessverre det vil gå enda en god stund før kvinner fritt vil kunne mate barna sine uten å få kommentarer på det.

Anonymkode: 386b3...3c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 9.18):

Sikkert mange grunner. Men et par jeg har plukket opp er «det er ikke sømmelig» (sagt av eldre), og «det er ikke naturlig» (sagt av en mann som helst skulle sett at kvinnen bare er et sexobjekt). 

"Det er ikke naturlig"??🤣🤣🤣

Jeg er imponert over hvor dum enkelte menn er🤦‍♀️

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

synes ikke det er ekkelt,men skjønner ikke helt vitsen, man kan gi babyen mat får man går hjemmendefra og dra hjem får babyen er sulten igjen

Du skjønner ikke vitsen? Når/om du får barn selv, så skjønner du vitsen. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

babyer skal ha mat hver 3-4 time ikke mer

Nei.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det spørs egentlig hvor i det offentlige det er snakk om. På restaurant synes jeg ikke det er innafor.

Hvorfor ikke på restaurant? Hvor i det offentlige rom er det greit da?

Anonymkode: 00d4b...fe4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke restaurant? 
Jeg fullammer, skal ikke jeg kunne dra på restaurant på mange måneder jeg nå da?

• Liker 3
Skrevet

Det går ann å gjøre denne typen aktivitet litt diskret og ikke midt oppi der folk sitter på mcdonalds og spiser :) som jeg opplevde en gang 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ammet lite offentlig, men har ikke noe i mot at andre gjør det. Jeg ville at baby skulle ha det rolig ved amming. Så bråkete kafeer var uaktuelt sted for meg. Men så pleide jeg ikke å sitte mye på kafe i permisjonstiden heller da. Kunne gjerne amme i en park. Da er jo heller ikke folk tett innpå, som på en kafe.

Anonymkode: 3fcd1...bc7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

mine har ikke krevd mat oftere,så barn er forskjellige

Helt enig - tolket bare uttalelsen din som at barn generelt kun trenger mat hver 3-4 time. Men da misforstod jeg, beklager.

Anonymkode: aa05a...e0a

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Det går ann å gjøre denne typen aktivitet litt diskret og ikke midt oppi der folk sitter på mcdonalds og spiser :) som jeg opplevde en gang 

Amming er like naturlig som at du spiser mat. Anbefaler at du enten herder deg selv litt ved å la blikket ditt gå mot maten din i stedet for babyens mat, at du selv går på toalettet for å spise eller tar take away. 

Anonymkode: f2e1d...ad7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Gindrig skrev (29 minutter siden):

Jeg aksepterer ikke amming offentlig med mindre puppen skjules.

Jeg tar frem telefonen og filmer så lenge det er på offentlig sted.

Først da forstår de at offentig amming ikke er greit.

Vet ikke om jeg ville skrytt så fælt av å være en pervers gris sånn som du gjør 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

babyer skal ha mat hver 3-4 time ikke mer

1960 ringer og vil ha deg tilbake

Anonymkode: 68866...121

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Amming er like naturlig som at du spiser mat. Anbefaler at du enten herder deg selv litt ved å la blikket ditt gå mot maten din i stedet for babyens mat, at du selv går på toalettet for å spise eller tar take away. 

Anonymkode: f2e1d...ad7

Hadde du likt om det satt en overvektig mann i bar overkropp ved siden av deg på restaurant? Kropp er jo naturlig 🤷‍♀️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Gindrig skrev (28 minutter siden):

Det er damer som skal blottlegge brystvorten som er perverse...

Fordi dere menn har fått det for dere at en brystvorte skal være noe sexualisert, selv om den er der ene og alene for å gi en baby mat 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hadde du likt om det satt en overvektig mann i bar overkropp ved siden av deg på restaurant? Kropp er jo naturlig 🤷‍♀️

Sitter kvinnene å ammer i bar overkropp altså? Har jeg til gode å se 

• Liker 4
Skrevet
Gindrig skrev (29 minutter siden):

Det er damer som skal blottlegge brystvorten som er perverse...

Det er da de som gjør kroppsdeler som er skapt for MAT til noe perverst, som er perverse….

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sitter kvinnene å ammer i bar overkropp altså? Har jeg til gode å se 

Svar på spørsmålet mitt. Hadde du likt det? Hvis nei, hvorfor ikke? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...