Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt plaget med dårlig ånde. Kjæresten som fortalte meg det. Synrs det er vanskelig gor har gått med lenge uten at han har sagt noe. Skal skjerpe inn på tanntråd, pusse tunge og munnskyllevann. 

Hvem kontakter jeg for å sjekke om det kan komme av noe annet? 

Anonymkode: 453b8...711

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk mandlene for hvite klumper. Lys inni munnen din og finn en q'tips. Løft til sides bak der mandlene er. Mulig det er mandelstener og de lukter grusomt. 

Anonymkode: 503aa...4bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mandelstener å det lukter jævlig! Etter jeg fant ut av det kan jeg kjenne det på smaken i munnen å hevelser når det er tilbake. Men har også just fått betennelse i tannkjøtt å det lukter også

Anonymkode: bbfbf...e46

AnonymBruker
Skrevet

Har små mandler, så snå at de ser operert ut. Kan tannlegen se etter mandelstein? 

ts

Anonymkode: 453b8...711

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg får mandelstener å det lukter jævlig! Etter jeg fant ut av det kan jeg kjenne det på smaken i munnen å hevelser når det er tilbake. Men har også just fått betennelse i tannkjøtt å det lukter også

Anonymkode: bbfbf...e46

Hvordan sjekker dere egentlig mandlene? Jeg ha prøvd å lyst pmed lommelykt men er jo ingen klumper? Er de veldig langt bak og må dere dytte på ting inni der for å se eller hva? 

Anonymkode: b7c80...d51

AnonymBruker
Skrevet

Kan være plakk eller tannstein, det gir grobunn for bakterier og påvirker floraen i hele munnen. Det kan være mellom eller bak de bakerste tennene f.eks, så ikke du ser det så lett selv.

Anonymkode: 581d7...cb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...