Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som forlovet seg med en kar etter å ha kjent han i 2 uker, ja TOOOO UKER! vi hang sammen så å si daglig, men nå har jeg ikke hørt et eneste pip fra henne på snart 3 uker, enda hun vet at min mann er borte og jeg har det litt vanskelig fortiden. Hva hadde dere gjort i en sånn situasjon ? 

Anonymkode: ce247...09d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svarer hun på meldinger?

Anonymkode: 5bd2b...395

Skrevet

Hun har kjent han i 2 uker og nå har du ikke hørt fra henne på 3?! Jeg hadde sendt en mld og sagt at om hun ikke ga lyd fra seg hadde jeg ringt politiet og meldt henne forsvunnet! Kontakt foreldrene og hør om de har hørt noe.0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svarer hun på meldinger? Har hun lest meldinger? Har hun postet noe i sosiale media?

Anonymkode: 720ed...d73

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ikke svarer hadde jeg spurt hennes familie om de vet noe.

Anonymkode: 5faca...dde

AnonymBruker
Skrevet

Hun svarer Snapchat osv som om ingenting har skjedd, så vet at hun lever liksom. Men syntes det er veldig merkelig å bare forsvinne sånn uten å ta kontakt eller oppdatere meg om noe som helst. Hun har barn som hun også har sendt til faren, for å henge med denne nye typen.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skriver svarer på snap, mener jeg altså om jeg sender et bilde- så får jeg et bilde i retur etter noen timer. Vi har altså ikke snakket.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel forelsket da. 

Anonymkode: 6801d...c33

Skrevet

Hun er forelsket, la henne ha denne tiden. Men du kan jo invitere henne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...