Gå til innhold

Kjøpe sko til 3000 kr til 13 åringen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere? Er det innafor eller helt sykt? 

Anonymkode: 4ed42...3b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

SYKT!

Anonymkode: 86706...cbe

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med forbehold om at dette er spesialsko som hen trenger synes jeg det er helt vanvittig. Hva slags sko, dvs merke, er det? 

Anonymkode: d1539...dfe

• Liker 3
Skrevet

Det er fullstendig sykt !!

Kan ikke fatte og begripe hva som skulle rettferdiggjøre den summen til en som mest sansynlig ikke kan bruke dem neste år.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vintersko? Ok. Sommersko? Spesielt.

Endret av BobbySocks
  • Liker 1
Skrevet

Det er helt sykt dersom dere egentlig ikke har råd til det.

Bortsett fra det, så forstår jeg ikke hvorfor en 13-åring i vekst skulle ha behov for sko i den prisklassen, med mindre vedkommende behøver noen spesialsko av medisinske årsaker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om dere har råd til det. Kjøper dere sko til 3k og det fører til at matbudsjettet for en uke utgår, da er det sykt. Merker dere det ikke på økonomien er det greit.

Anonymkode: ba306...a45

• Liker 3
Skrevet

En trettenåring vokser som et uvær, særlig gutter. Skoene vil passe maks ett år. 3000 for ett par sko i ett år? Næh.... jeg hadde ikke betalt det. Med mindre du vasser i penger da, og ikke ser noe galt i å slenge ut tre tusen på noe så kortvarig?

Du gjør som du vil med dine penger.

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelige fjellsko kan vel fort komme opp i den prisen, men er det noen fancy sandaler er det vel litt spesielt? 

Anonymkode: c7b25...467

AnonymBruker
Skrevet

Han vil jo vokse ut av de før de er utslitt. Hadde aldri kjøpt så dyre sko til barn med mindre det var viktig av helsemessige årsaker 

Anonymkode: 376f0...98b

AnonymBruker
Skrevet

Her fikk 11 åringen joggesko til 2299 kr i vår så jeg synes 3000 kr er en grei sum.

Anonymkode: d24f9...297

Skrevet (endret)

Hvis dere har ekstremt god råd: for all del. Unødvendig, men har dere så mye penger, hvorfor ikke? 

Har dere derimot gjennomsnittlig/lav inntekt er det regelrett sinnsykt. 13-åringen er lei av dem eller vokst ut av dem før sesongen er over.

Endret av altflyter
  • Liker 1
Skrevet

Tja, jeg kjøpte joggesko til 2000 kr til mine trettenåringer nå. De løper mye da, så de trenger gode løpesko. Og de bruker samme størrelse som meg i sko, så jeg arver evt dem...

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Det er galskap. 

Endret av Athena Catalina
AnonymBruker
Skrevet

Det er merke sko 

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da ville jeg sagt «fine sko, skjønner at du liker dem. Vi tenker at skobudsjettet ligger på x kr. Resten må du evt bidra med selv hvis du ønsker dyrere, ta en sommerjobb, spør naboen om å klippe plenen etc. Og så ville jeg lagt til rette for noen småjobbber i heimen. Forutsatt at dette var sko jeg tenkte var ok at hun / han kjøpte. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg kunnet gjort ja

Anonymkode: cded8...893

AnonymBruker
Skrevet
altflyter skrev (12 minutter siden):

Hvis dere har ekstremt god råd: for all del. Unødvendig, men har dere så mye penger, hvorfor ikke? 

Har dere derimot gjennomsnittlig/lav inntekt er det regelrett sinnsykt. 13-åringen er lei av dem eller vokst ut av dem før sesongen er over.

Det er da ikke sikkert de er

Anonymkode: cded8...893

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er merke sko 

Og…?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke engang kjøpt sko til meg for den prisen.

Anonymkode: a5353...f29

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...