Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann i snart 3 mnd. Vi hadde en avtale om at jeg skulle komme og sove hos han i kveld etter kveldsvakt. Fikk mld for noen timer siden om at han var hos en kompis og tok noen øl. Nå er han full.

Unødvendig når vi har en avtale om å treffes om et par timer…? Eller overreagerer jeg? Skjønner ikke hvorfor jeg skal bort til han hvis han har drukket seg full. Da kan jeg like greit sove hjemme.

Anonymkode: 18aad...4a1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det hadde jeg ikke gidda i det hele tatt. 

Anonymkode: 7e241...3ef

• Liker 19
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hadde vært takk og farvel, fra meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har datet en mann i snart 3 mnd. Vi hadde en avtale om at jeg skulle komme og sove hos han i kveld etter kveldsvakt. Fikk mld for noen timer siden om at han var hos en kompis og tok noen øl. Nå er han full.

Unødvendig når vi har en avtale om å treffes om et par timer…? Eller overreagerer jeg? Skjønner ikke hvorfor jeg skal bort til han hvis han har drukket seg full. Da kan jeg like greit sove hjemme.

Kanskje han er en fyllik? Kanskje han bare trenger å drikke seg til mot? Kanskje det er  fredag og festdag? Kanskje du burde fortelle han hva du føler om dette, og spørre han hvor han gjør som han gjør og ikke et nettforum?

Anonymkode: cdbd9...de1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg dratt hjem til meg selv.

Anonymkode: 02edf...649

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

La mannen kose seg

Anonymkode: c1fe4...43a

• Liker 5
Skrevet

Hva definerer du som "full" da? Snakker vi "møkkings", eller "sjarmerende brisen", lizm? Det har jo vært fint vær i dag - da er jo det å sitte hjemme å trøkke i vent på deg ganske trasige greier, spesielt når han kan henge ut med med kompis å ta noen øl i mellomtiden, IMO... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (4 minutter siden):

Hva definerer du som "full" da? Snakker vi "møkkings", eller "sjarmerende brisen", lizm? Det har jo vært fint vær i dag - da er jo det å sitte hjemme å trøkke i vent på deg ganske trasige greier, spesielt når han kan henge ut med med kompis å ta noen øl i mellomtiden, IMO... 

At han tar noen øl er helt innafor. Enig med deg! Men å bli FULL, synes jeg var teit når jeg skal komme dit. Vi skal på fest i morgen, så han lider ingen nød ved å vente liksom… Mener jeg. Ble bare litt skuffa! Som sagt: Greit med et par 2-3-4-5 øl. Men det stopper liksom ikke der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sovet hjemme hos meg selv da.

Anonymkode: 9d986...3c9

• Liker 5
Skrevet

Jeg reiste mye inn til eksen, i datingfasen selvom han var full. Var jo blindt forelsket. Fant ut når denne blinde greia gikk over, så fant jeg ut etter og ha bodd sammen en stund at han sliter jo med drikking. Øl til hver ledige anledning. Om vi skulle shine Leiligheten, så var det vaskepils. Alltid en unnskyldning for og ha pils. 

Sier ikke at det gjelder din date, men hadde vært oppmerksom.

• Liker 2
Skrevet
Maestro skrev (Akkurat nå):

Jeg reiste mye inn til eksen, i datingfasen selvom han var full. Var jo blindt forelsket. Fant ut når denne blinde greia gikk over, så fant jeg ut etter og ha bodd sammen en stund at han sliter jo med drikking. Øl til hver ledige anledning. Om vi skulle shine Leiligheten, så var det vaskepils. Alltid en unnskyldning for og ha pils. 

Sier ikke at det gjelder din date, men hadde vært oppmerksom.

Altså de gangene jeg reiste inn, når han drakk var fordi jeg trodde at det bare ble litt mye med kompisen eller svogeren. Men var jo tydeligvis mer enn bare uskyldig glipp. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

At han tar noen øl er helt innafor. Enig med deg! Men å bli FULL, synes jeg var teit når jeg skal komme dit. Vi skal på fest i morgen, så han lider ingen nød ved å vente liksom… Mener jeg. Ble bare litt skuffa! Som sagt: Greit med et par 2-3-4-5 øl. Men det stopper liksom ikke der.

Helt greit å være skuffet, selv om jeg egentlig ikke ser problemet, mm. han da er sanseløst drita, eller er kjip når han er full eller noe sånt.  Jeg hadde nok  blitt skuffet selv om "date/kjæreste" hadde trukket inn årene og sovet hjemme i protest fordi jeg hadde tatt ett par øl "for mye" (hva nå det er i denne sammenhengen), og tydeligvis er så "kjip" at jeg ikke engang er verdt å sove/henge ut med når jeg er "full".  

Så da sitter man der da, på hver sin kant  - "skuffa over livet, og/eller tingenes tilstand 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker 42 said:

Helt greit å være skuffet, selv om jeg egentlig ikke ser problemet, mm. han da er sanseløst drita, eller er kjip når han er full eller noe sånt.  Jeg hadde nok  blitt skuffet selv om "date/kjæreste" hadde trukket inn årene og sovet hjemme i protest fordi jeg hadde tatt ett par øl "for mye" (hva nå det er i denne sammenhengen), og tydeligvis er så "kjip" at jeg ikke engang er verdt å sove/henge ut med når jeg er "full".  

Så da sitter man der da, på hver sin kant  - "skuffa over livet, og/eller tingenes tilstand 😅

Det er virkelig ikke så trivelig å henge med folk som er fulle når man selv er edru.

Anonymkode: 1d9d8...735

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjæresten min var også slik i starten. Måtte alltid ta seg en øl eller to før vi møttes, og snakket bare om følelser eller oss når han var litt brisen. Men lærte i etterkant at det var fordi han var skikkelig nervøs og ikke hadde så mye erfaring fra dating og forhold. Er ikke slik lenger. Kanskje han bare trenger å avslappe seg selv litt. Men det er klart om han er ravende full hver gang så er det kanskje ikke noe særlig. Dra hjem til deg selv og sov og slapp av og ta deg et glass vin og møt han i morgen til festen. Ikke ta alt som en stor alvorlig greie, han er bare et menneske han også. 😊🥂

Anonymkode: f332d...c4f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

La mannen kose seg

Ja det hadde jeg gjort, men jeg hadde ikke dratt til ham. Dette hadde vært over og ut. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er virkelig ikke så trivelig å henge med folk som er fulle når man selv er edru.

Jeg har nå iaf. alltid synes det er trivelig å være sammen med  "kjærester/dater" som "glad brisne"  selv om jeg  har vært helt edru selv. Og hadde jeg ikke det - så hadde jeg nok heller aldri vært sammen med dem. 

Folk er jo forskjellige, og det er ikke noen gemensam fasit som alle må følge her. Jeg går bare på egne erfaringer og meninger...

Skrevet

Det kommer jo helt an på!
Er han en moromann i fylla eller er han en ubrukelig, bastant idiot (majoriteten er det siste).

I den tiden jeg hadde drøssevis med knullkompiser var jeg ofte full når de kom innom.
De brydde seg ikke. Fordi jeg var morsom og hadde underholdningsverdi.

AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (1 minutt siden):

Det kommer jo helt an på!
Er han en moromann i fylla eller er han en ubrukelig, bastant idiot (majoriteten er det siste).

I den tiden jeg hadde drøssevis med knullkompiser var jeg ofte full når de kom innom.
De brydde seg ikke. Fordi jeg var morsom og hadde underholdningsverdi.

Det var også noe å skryte av. «Jeg hadde drøssevis med knullekompiser». 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som om dere dater, men er fwb og han bryr seg lite. Jeg hadde sagt takk, men nei takk og begynt å sette grenser. 

Anonymkode: bd34b...b58

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker 42 said:

Jeg har nå iaf. alltid synes det er trivelig å være sammen med  "kjærester/dater" som "glad brisne"  selv om jeg  har vært helt edru selv. Og hadde jeg ikke det - så hadde jeg nok heller aldri vært sammen med dem. 

Folk er jo forskjellige, og det er ikke noen gemensam fasit som alle må følge her. Jeg går bare på egne erfaringer og meninger...

Det er en ærlig sak å ikke ha problemer med at andre er fulle, men som du sier: folk er forskjellige. Det som betyr noe er vel å være klar over hvor ens egne grenser går, og hva man synes er OK eller ikke. Så kan man velge å tilbringe tiden med folk som er av samme type.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...