Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min synes søsteren min er "så deilig". Han liker at hun har silikon bryster og langt lyst hår osv hun er en Instragram dame. Jeg har langt brunt hår og helt normale pupper. Har sett at han ser på bilder av henne på Facebook. Har alltid synes søsteren min er en pen jente og aldri vært en sjalu type, men denne ganger kjenner jeg det stikker. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 7de36...d98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn snakk får du luke bort fra han med en gang, ellers luker du han bort. :nei: 

Anonymkode: 519a4...856

• Liker 20
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du enten troller, eller at dere er 14 år.

Anonymkode: f74a6...cd6

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg tenker at du enten troller, eller at dere er 14 år.

Troller? Dette er faktisk en seriøst ting som er ting for meg, og jeg kom her for å be om råd og høre om andre sine erfaringer. Vi er 35 og 37 år. Jeg har tidligere vært i forhold og aldri opplevd dette med noen andre, derfor spør jeg. 

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Tenker han er en stor dust totalt blottet for sosiale antenner. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn snakk får du luke bort fra han med en gang, ellers luker du han bort. :nei: 

Anonymkode: 519a4...856

Jeg har sagt fra at jeg synes dette er ubehagelig, og det er også ubehagelig for søsteren min for han gir henne veldig mye oppmerksomhet når vi møter henne. Han bare ler det vekk.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Athena Catalina said:

Tenker han er en stor dust totalt blottet for sosiale antenner. 

Det skal jeg være enig med deg i. Ts 

Skrevet

En person med normalt utviklede sosiale antenner hadde ikke sagt sånn om søsken til den man er sammen med. Det er respektløst, og for å være helt ærlig, litt ekkelt.

• Liker 13
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjæresten min synes søsteren min er "så deilig". Han liker at hun har silikon bryster og langt lyst hår osv hun er en Instragram dame. Jeg har langt brunt hår og helt normale pupper. Har sett at han ser på bilder av henne på Facebook. Har alltid synes søsteren min er en pen jente og aldri vært en sjalu type, men denne ganger kjenner jeg det stikker. Hva tenker dere? 

Hun er veldig pen. 

Skrevet

For en tulling av en kjæreste du har 🙄

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Smeltemann said:

Hun er veldig pen. 

Takk til deg, om du tenker at du skulle såre meg nå eller noe, så er dine psykopatiske trekk veldig fremtredende. Men jeg burde egentlig ikke kaste vekk tid på ræl som deg. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Callisto83 said:

En person med normalt utviklede sosiale antenner hadde ikke sagt sånn om søsken til den man er sammen med. Det er respektløst, og for å være helt ærlig, litt ekkelt.

Det synes faktisk jeg også. Har vært i sunne og fine forhold før, der man fint kan si at andre mennesker er pen, men aldri opplevd dette og veldig vanskelig å vite hvordan jeg skal håndtere det. Har sagt fra hva jeg føler om det men han bare ler det vekk. 

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk til deg, om du tenker at du skulle såre meg nå eller noe, så er dine psykopatiske trekk veldig fremtredende. Men jeg burde egentlig ikke kaste vekk tid på ræl som deg. 

Takk for god og grundig info 😊😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Troller? Dette er faktisk en seriøst ting som er ting for meg, og jeg kom her for å be om råd og høre om andre sine erfaringer. Vi er 35 og 37 år. Jeg har tidligere vært i forhold og aldri opplevd dette med noen andre, derfor spør jeg. 

Javel, men hvorfor er du tiltrukket av en mann som er like lite moden som en fjortis, og som åpenbart er sosialt tilbakestående?

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Og du er sammen med han hvorfor? 

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Javel, men hvorfor er du tiltrukket av en mann som er like lite moden som en fjortis, og som åpenbart er sosialt tilbakestående?

Først og fremst så var ikke dette noe av de første tingene han sa til meg da vi begynte å date for 1.5 år siden, og for det andre man blir glad i dem man blir glad i. Er ikke akkurat slik at jeg håpet dette var en del av hans personlighet. Dette fikk jeg høre for en uke siden og har ikke hørt han snakke slik før. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Curlyme said:

Og du er sammen med han hvorfor? 

Jeg fikk høre dette for en uke siden så ble litt sjokkert, ikke hørt slike ting før eller tilnærminger til dette. Men jeg kommer ikke til å fortsette dette i lange løp, er ubehagelig både for meg og søsteren min. Er tydelig at dette er noe han har tenkt på hele veien 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk høre dette for en uke siden så ble litt sjokkert, ikke hørt slike ting før eller tilnærminger til dette. Men jeg kommer ikke til å fortsette dette i lange løp, er ubehagelig både for meg og søsteren min. Er tydelig at dette er noe han har tenkt på hele veien 

Han høres jo sjukt ekkel ut 😳

Anonymkode: fb5cb...08a

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde blitt så innmari såret og er litt usikker på om dette er noe jeg kunne levd med, faktisk. Mulig fyren hadde blitt singel.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dump han med en eneste gang du er verdt mer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...