AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Ble forelsket i en ung dame i kirken og er ikke religiøs, vet ikke helt hva skal jeg gjøre, jeg er i kirken for jobb to ganger i uka. Jeg vil hva tenker dere om dette og hva skulle dere gjøre? Anonymkode: 4acf3...d62
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Du snakker med henne selvfølgelig. Og; du ble ikke forelsket. Du ble betatt. Anonymkode: 67654...a07
Million Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Det går an å gifte seg eller ha et forhold selv om bare den ene er kristen. Mine forrige naboer var det. Han var personlig kristen, og kona hans var ikke det. Han sa han "så Jesus hver dag", for eksempel, men ellers merket man ikke så mye til hans religiøse livssyn. De er gift ennå så vidt jeg vet, vært i mange år. Det kan gå bra og det kan gå dårlig om den ene parten er personlig kristen. Det er noe du bare må prøve ut. En del personlig kristne holder på troen om ikke sex før ekteskapet, så det kan du kanskje ikke forvente deg at dere skal ha med det første... Begynn å prate med henne. Ingen skade i å prøve. Lykke til med sjarmoffensiven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå