AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Er det noen som sliter med å svelge offentlig både vanlig og spising? Jeg synes det er utrolig pinlig å svelge helt vanlig rundt folk, fordi det lager en slags klikke lyd og man kan høre selve svelget! Dette skjer jo fordi jeg nettop har angst for det fra før, å da oppstår jo problemet med Et anstrengt svelg!! Noen som har det sånn?? Og evt hvordan man kan “kurere“ det? Anonymkode: fd322...5e5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Det er bare du som hører det klikket. Alle har det sånn. Anonymkode: 850dd...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 En psykolog kan kanskje hjelpe deg å forstå hva du egentlig er redd for? Har du noen formening om hvorfor det skulle gjøre noe om andre hører eller ser at du svelger? Anonymkode: fe1f3...bd4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Har sosial angst fra før, så det er vel sammenhengende med det! Vil jeg tr Anonymkode: fd322...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå