Gå til innhold

Jacobs utvalgte - er det noe bedre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jacobs utvalgte er vel ment å være bedre kvalitet/smak enn tilsvarende produkter. Hva synes dere? Hva kjøper dere? Hva synes dere er bedre eller eventuelt dårligere enn andre merker?

Anonymkode: 0124e...1d3

Skrevet

Selgs dette i alle Norgesgruppen sine butikker, eller kun i Meny? Vi har ikke Meny her.
Finnes det i Kiwi? Tror aldri jeg har sett det der. De har vel noe på Eurospar, men lite utvalg.
Eneste jeg har prøvd var noe potetchips som var på tilbud en gang. De var ganske gode.

AnonymBruker
Skrevet
male32 skrev (5 minutter siden):

Selgs dette i alle Norgesgruppen sine butikker, eller kun i Meny? Vi har ikke Meny her.
Finnes det i Kiwi? Tror aldri jeg har sett det der. De har vel noe på Eurospar, men lite utvalg.
Eneste jeg har prøvd var noe potetchips som var på tilbud en gang. De var ganske gode.

Ja de har noe på kiwi, men mye større utvalg på meny

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i produkter fra Jacobs! Kjøper sauser, kraft, oliven, frosne croissanter, pølser, salami m.m. 

Synes det smaker bedre enn veldig mye annet man finner i matbutikkene. 

Anonymkode: 89e66...9a6

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mer nysgjerrig på hvem denne Jacob er. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kyllingkraften. Synes den er god

Anonymkode: 24fbb...998

Skrevet

Nei syns ikke det er noe særlig faktisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes nøttene, pestoen, skinken ihverfall er god. Og konfekten og lakriskulene. Kjøper når meny har 3 for 2, og de gavepakkene med sjokolade og lakris til meg og andre før jul på 3 for 2. er vanligvis sånn « first price» shopper på budsjett, men unner meg litt fra Jacobs utvalgte når det er kampanje. 

Anonymkode: 9feda...750

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden):

Jeg er mer nysgjerrig på hvem denne Jacob er. 

Mulig jeg tar feil, men mener produktene tidligere bare ble solgt på en delikatessebutikk ved st hans Haugen som het Jacob? Så fikk meny først og senere kiwi noe av utvalget i sine butikker. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mulig jeg tar feil, men mener produktene tidligere bare ble solgt på en delikatessebutikk ved st hans Haugen som het Jacob? Så fikk meny først og senere kiwi noe av utvalget i sine butikker. 

I så fall er det jo litt kult. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2022 den 19.06):

Jacobs utvalgte er vel ment å være bedre kvalitet/smak enn tilsvarende produkter. Hva synes dere? Hva kjøper dere? Hva synes dere er bedre eller eventuelt dårligere enn andre merker?

Spar har fått inn en god del det siste året, selv min lille lokale på bygda.

• Liker 2
Skrevet

De selger også enkelte produkter på Bunnpris.

Jeg syns alpebrødet er helt fantastisk. Baconet er samboeren min sin favorittype, men jeg foretrekker det litt mer magert, blir ofte mye fett på Jacobs sitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker veldig godt spaghettien og pastaen fra Jacobs beste. Liker også parmesanosten, brødene, røkt ørret og Chilimajones, de to siste passer godt sammen☺️

Anonymkode: 0ba80...7ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen av tingene syns jeg smaker bedre, andre er like gode som billigere alternativ.

Anonymkode: 8364f...ce0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 15.06):

Stemmer nok ikke helt, vil tro navnet viser til Jacobs på Holtet, en matbutikk med fantastisk utvalg som gikk inn i Norgesgruppen for noen år siden. Produktene er laget av ulike produsenter, som skal være blant de bedre innenfor sin kategori. 😊

Anonymkode: 29cb7...1e9

• Liker 6
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde Jacobs Utvalgte Sydet Havsalt. Smakte salt.

Anonymkode: 93817...b0e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de har veldig gode produkter. Fetaost, fond, pesto, etc, pleier jeg å kjøpe i Jacobs. Har selvfølgelig ikke prøvd alt. Kjøper på Eurospar. 

Anonymkode: 1dcbb...5d0

AnonymBruker
Skrevet

Synes granolaen med nøtter, crossaintene, pølsene, den røde pestoen, rundstykkene og potetgullet er veldig godt! De frosne makronene var ikke helt det store og ungene brydde seg ikke om parmesanosten. Foretrekker heller Rema sine frosne makroner.

Anonymkode: e96fa...41e

AnonymBruker
Skrevet

Tror isen til Jacob aall er uten karragenan. Blir hvertfall ikke dårlig i magen etter den. 

Anonymkode: 5e451...c4e

Skrevet

Gid rødvinssaus og rød pesto. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...