Gå til innhold

Hvorfor så vanskelig for enkelte å akseptere at ikke alle liker sol og varme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er virkelig ikke glad i sol og varme. Jeg går jo ikke rundt å sier det til alle i tide og utide, men har sagt det noen ganger når når det har vært veldig varmt når foreksempel venner eller familie eller andre har sagt at det er jo så deilig nå, og da har jeg vært like ærlig og sagt at jeg liker ikke når det er så varmt, da sliter jeg, og jeg trives best når det er regnvær og litt kjølig. Har da fått til svar at ingen liker regnvær og at å si sånt er noe stort tull, og at jeg må jo passe på å nyte varmen når vi har den. Vel, hvordan skal jeg klare å nyte noe jeg ikke liker? Jeg sier jo ikke til de andre at de må passe på å nyte regnværet når vi har det. Jeg blir ikke sur om ikke alle liker regnvær. Men de blir tydeligvis sure fordi jeg liker regnvær og en gang det var regnvær så hørtes det ut som det var min skyld. Flere som ikke liker varme og som får sånne kommentarer? Jeg elsker også mørke høstkvelder, og hadde det vært mørkt absolutt hele døgnet så hadde jeg nok syntes at det hadde vært litt kult 😀 Mulig noen mener det er noe galt med meg, men men…

Anonymkode: bb38a...227

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker sol og sommer, men tåler varme dårlig: jo mer over 20+ det er, jo verre har jeg det. Hvis jeg kan ligge i sjøen når det er på det varmeste går det bra, men ellers er det veldig slitsomt.

Anonymkode: 147a3...925

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker heller ikke at det er så varmt. Jeg trener mye og liker også å gå ute. Liker best at det er rundt 10 grader.
Liker ikke regn. Så litt overskyet og ikke stekende sol så er det fint vær for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor klage på noe en ikke får gjort noe med? 

Anonymkode: 53591...b90

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor klage på noe en ikke får gjort noe med? 

Anonymkode: 53591...b90

Neida, jeg er bare ærlig om det når andre er ærlige om hvor mye de liker det. Men ingen får gjort noe med været så klart. 

Anonymkode: bb38a...227

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg liker sol og sommer, men tåler varme dårlig: jo mer over 20+ det er, jo verre har jeg det. Hvis jeg kan ligge i sjøen når det er på det varmeste går det bra, men ellers er det veldig slitsomt.

Anonymkode: 147a3...925

Samme her. Blir bare verre og verre for hvert år som går. Vil gjerne nyte det men klarer bare ikke.

Anonymkode: fce6d...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker heller ikke at det er veldig varmt. Helst ikke over 23 grader. På jobb er vi heldigvis flere som ikke er så begeistret for at det blir veldig varmt. Liker best at det er såpass kjølig ute at jeg må ha på jakke, det er deilig. 

Anonymkode: 8c853...7e6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...