Gå til innhold

Ulovlig markedsføring av koronaprodukt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og fortsatt så mener han er det er rasisme bak at vi ikke liker ham 🤣

• Liker 4
Skrevet

Han er rett og slett en kvakksalver og lurendreier. Svindel, rett og slett. Ufattelig at en person som Märtha vil befatte seg med en svindler og sverte sitt eget navn og rykte på den måten! Hun har til og med sagt JA til å gifte seg med han!

Jeg håper inderlig det bryllupet aldri blir noe av.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (6 timer siden):

Men det er så rasiiiistisk å si noe sånt! 🙄

Anonymkode: 575d1...a61

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men det er så rasiiiistisk å si noe sånt! 🙄

Anonymkode: 575d1...a61

Jeg er faktisk 100% sikker på at jeg hadde sagt det samme om han var blendende hvit og hadde de holdningene om reptilmennesker, healing og vagina-avtrykk! :fnise:

Endret av Million
endret ett ord :)
  • Liker 3
  • 2 uker senere...
Gjest Ramona1970
Skrevet

Det fantes en tråd i går startet av noen som ville kjøpe medaljongen hans. Jeg ga et langt og godt svar i den tråden, som jeg skulle ønske de som tror på Durek ville lese. Jeg har nemlig ingen problemer med alternative ting, de fleste som skriver i anti-Durek-tråder er jo mot ALT alternativt, så da dropper de som faktisk tror på det han sier å lese det de skriver. Jeg har gode argumenter for å ikke tro på det han sier som ikke har noe med alternative ting å gjøre i det hele tatt.

Men Kvinneguiden har visst slettet tråden i sin helhet. 

Skrevet
Million skrev (På 3.8.2022 den 7.12):

Han er rett og slett en kvakksalver og lurendreier. Svindel, rett og slett. Ufattelig at en person som Märtha vil befatte seg med en svindler og sverte sitt eget navn og rykte på den måten! Hun har til og med sagt JA til å gifte seg med han!

Det er ikke såå rart da. Evnen til kritisk tenking virker ikke å være særlig godt utviklet hos engleprinsessen.

Anonymkode: bc1aa...a68

• Liker 2
Skrevet
Million skrev (På 3.8.2022 den 7.12):

Om bryllupet skjer eller ikke er jeg helt likegyldig til, men at han driver på slikt og attpåtil kaster rundt med rasismekortet når folk ikke forstår det er svindel, det har jeg problemer med.

Anonymkode: 0a931...8b5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...