Gå til innhold

Jeg blir ekstremt sint uten snus, og det er skummelt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drevet med snus i 17 år. Det går en boks om dagen, og nå har jeg vært 6 dager uten. Jeg blir så sint at jeg sier ting jeg ikke mener, og så sint at jeg veldig gjerne kunne slått til noen som hadde provosert meg. Blir også ekstremt deprimert og får ganske mørke tanker. Synes det er skummelt hvor mye snus kan påvirke humøret og kroppen!

Anonymkode: 24360...abf

Skrevet (endret)

Fatter og begriper ikke hvordan noen kan putte det pisset der i kjeften til å begynne med.
Da er det bedre å sigge eller spise gulrøtter!
Og her i Skandinavia snuser kvinnfolk også
(forutenom i Danmark, men der røyker noen til gjengjeld pipe! Equally retarded)!
Blæh!

Endret av Heydayotheinterweb
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har drevet med snus i 17 år. Det går en boks om dagen, og nå har jeg vært 6 dager uten. Jeg blir så sint at jeg sier ting jeg ikke mener, og så sint at jeg veldig gjerne kunne slått til noen som hadde provosert meg. Blir også ekstremt deprimert og får ganske mørke tanker. Synes det er skummelt hvor mye snus kan påvirke humøret og kroppen!

Det er tankevekkende ikke sant? 

Jeg syns det er imponerende og flott av deg å ha holdt ut i 6 dager hittil til tross for det. 

Heier på deg! 

Anonymkode: 1bb1d...615

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du verden som du ikke motiverer meg til å slutte...høres fælt ut! 

Hvordan er ditt temperament sånn i sin alminnelighet?

Anonymkode: 3d27a...97c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du verden som du ikke motiverer meg til å slutte...høres fælt ut! 

Hvordan er ditt temperament sånn i sin alminnelighet?

Anonymkode: 3d27a...97c

Humøret er bra MED snus. Uten snus er det for jæv…. Det er liksom snus som har holdt meg gående i alle disse år med en skakkjørt psyke 😂 har aldri vært lenger uten snus på de 17 årene, enn 1 hel mnd. Da sprakk jeg igjen gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt lik. Har snust siden jeg var 16, slutta i februar i år fordi jeg ble gravid. Men altså fy faen for et humør jeg har hatt siden🫣 Kjenner at lunta er skikkelig kort, og det skal ingenting til før jeg «klikker». 

Anonymkode: d0702...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...