AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Misstenker jeg har stalker uten å tørre å skrive får mye da jeg ikke vill bli kjent igjen. Hvordan buste dette mennesket? Hva kan jeg se etter? Har dukket opp hjemme noen ganger men misstenker det kan være mer en jeg vet Anonymkode: a5647...cbc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Tror det er bedre å spørre politiet om råd dersom det er så alvorlig at du frykter for livet ditt. Anonymkode: 7480e...d57
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Buste? Blir du stalket så vil du nok vite det ganske sikkert. Vedkommende kommer til å eskalere og da blir det mer og mer ubehagelig. kan hende kamera kan hjelpe, men vil ikke si det sikkert. Selv om politiet neppe tar dette alvorlig enda, så vil jeg anbefale at du nevner mistankene dine. Skulle saken eskalere, melder du igjen og går det for langt, så har de i alle fall fått beskjed tidlig. Lykke til. Håper du tar feil. Stalking er skikkelig fælt. Anonymkode: 6e214...519
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #4 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Buste? Blir du stalket så vil du nok vite det ganske sikkert. Vedkommende kommer til å eskalere og da blir det mer og mer ubehagelig. kan hende kamera kan hjelpe, men vil ikke si det sikkert. Selv om politiet neppe tar dette alvorlig enda, så vil jeg anbefale at du nevner mistankene dine. Skulle saken eskalere, melder du igjen og går det for langt, så har de i alle fall fått beskjed tidlig. Lykke til. Håper du tar feil. Stalking er skikkelig fælt. Anonymkode: 6e214...519 Derfer jeg lirer på hvordan jeg kan buste når jeg ikke ser. Snakk om en person som har vært her å jeg tror ikke det er førsteganga ettersom dette mennesket vet mer en det menneske burde. Det menneske burde ikke vite noen ting egentlig Anonymkode: a5647...cbc
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #5 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Derfer jeg lirer på hvordan jeg kan buste når jeg ikke ser. Snakk om en person som har vært her å jeg tror ikke det er førsteganga ettersom dette mennesket vet mer en det menneske burde. Det menneske burde ikke vite noen ting egentlig Anonymkode: a5647...cbc Det har alerede eskalert Anonymkode: a5647...cbc
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #6 Skrevet 30. juli 2022 Gå på plasser du ikke pleier å være å se om vedkommende kommer dit. Type kafeer. Anonymkode: 22ebc...2c0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #7 Skrevet 30. juli 2022 Sett opp kamera rundt huset ditt.. da har du bevis.. ta det videre med pooitiet Anonymkode: 42bb2...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå