Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Misstenker jeg har stalker uten å tørre å skrive får mye da jeg ikke vill bli kjent igjen. Hvordan buste dette mennesket? Hva kan jeg se etter? Har dukket opp hjemme noen ganger men misstenker det kan være mer en jeg vet 

Anonymkode: a5647...cbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er bedre å spørre politiet om råd dersom det er så alvorlig at du frykter for livet ditt.

Anonymkode: 7480e...d57

AnonymBruker
Skrevet

Buste? Blir du stalket så vil du nok vite det ganske sikkert. Vedkommende kommer til å eskalere og da blir det mer og mer ubehagelig.

kan hende kamera kan hjelpe, men vil ikke si det sikkert.

Selv om politiet neppe tar dette alvorlig enda, så vil jeg anbefale at du nevner mistankene dine. Skulle saken eskalere, melder du igjen og går det for langt, så har de i alle fall fått beskjed tidlig.

Lykke til. Håper du tar feil. Stalking er skikkelig fælt.

Anonymkode: 6e214...519

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Buste? Blir du stalket så vil du nok vite det ganske sikkert. Vedkommende kommer til å eskalere og da blir det mer og mer ubehagelig.

kan hende kamera kan hjelpe, men vil ikke si det sikkert.

Selv om politiet neppe tar dette alvorlig enda, så vil jeg anbefale at du nevner mistankene dine. Skulle saken eskalere, melder du igjen og går det for langt, så har de i alle fall fått beskjed tidlig.

Lykke til. Håper du tar feil. Stalking er skikkelig fælt.

Anonymkode: 6e214...519

Derfer jeg lirer på hvordan jeg kan buste når jeg ikke ser. Snakk om en person som har vært her å jeg tror ikke det er førsteganga ettersom dette mennesket vet mer en det menneske burde. Det menneske burde ikke vite noen ting egentlig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Derfer jeg lirer på hvordan jeg kan buste når jeg ikke ser. Snakk om en person som har vært her å jeg tror ikke det er førsteganga ettersom dette mennesket vet mer en det menneske burde. Det menneske burde ikke vite noen ting egentlig 

Det har alerede eskalert 

AnonymBruker
Skrevet

Gå på plasser du ikke pleier å være å se om vedkommende kommer dit. Type kafeer. 

Anonymkode: 22ebc...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Sett opp kamera rundt huset ditt.. da har du bevis.. ta det videre med pooitiet

Anonymkode: 42bb2...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...