Gå til innhold

Hvordan få en mann til å forstå en gang for alle at vi ikke har samme tenningsmønster?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er "typisk mann", dvs liker visuell stimuli, elsker å få bilder av meg, gjerne det jeg vil kalle litt vulgære, indiskrete bilder. Det gjør meg ikke så mye å ta sånne bilder, så jeg har gjort det, og han blir overstrømmende glad hver gang. 

Og så for å vise sin "takknemlighet" tar han det samme tilbake, gjerne legger på enda litt til, og sender mens han venter spent på lovprising fra meg. Problemet er at jeg er "typisk dame" og synes alt av dickpics og lignende er turn off til de grader. Det er altså så usexy, og jeg liker ikke å få sånt. 

Jeg har prøvd å si fra to ganger, forklart at man ofte er forskjellig, og at for meg liker jeg mye bedre å få et ansiktsbilde med et hint av overkropp, enn underlivet hans. Og han blir sur, furt og skal "slutte å sende meg bilder siden jeg misliker å se på han". 

Altså. Hjelp??! Nå har jeg droppet sånt i månedsvis, siden han ble så sur sist. (BTW, jeg gir haugevis av komplimenter når vi er sammen, både med og uten klær, det er ikke noen manglende bekreftelser her). 

Så fordi jeg var i humør sendte jeg et lite bilde nå, og fikk to laaange videoer tilbake der han tar på seg selv... Er det bare å gi opp her? Tydelig kommunikasjon går jo ikke inn i det hele tatt her. 

Anonymkode: 7d00e...cac

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke mye råd å komme med. Det burde ikke være så vanskelig å respektere det en partner sier. Han trenger ikke å faktisk forstå hvorfor du ikke tenner på bilder, men respektere det er jo det minste man kan forvente.

Hvordan få han til å endre seg? Håper noen menn kan kime inn, for jeg vet ikke om det finnes noe som kan hjelpe.

Anonymkode: a6f3b...5ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ljug til deg selv, du liker å se bilder av kuk.

Anonymkode: b6631...717

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sendt noen "😍😍" og fortsatt med det jeg holder på med. Virker ikke som du får endret ham, han høres stokk dum ut.

Jeg er helt motsatt da, jeg er en av få damer som tenner på det. Men jeg skjønner det kan være plagsomt 😄

Anonymkode: 9a4a8...75b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke ljug til deg selv, du liker å se bilder av kuk.

Javel jeg er lik henne. Men hvis du mener det så gjelder det vel deg også?😉

Anonymkode: 6d4be...bcc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Javel jeg er lik henne. Men hvis du mener det så gjelder det vel deg også?😉

Anonymkode: 6d4be...bcc

Jeg liker ikke å se bilder av kuk, jeg er en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Bare et forslag, Dump han 😂

Anonymkode: 5def4...612

AnonymBruker
Skrevet

Si det.

Anonymkode: 8dfc0...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...