Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt verdens beste person! Jeg skal prøve å holde dette kort å saklig…

Vi har vært sammen i noen måneder, han har veldig lyst til å ha sex å misforstå meg rett jeg har kjempelyst på han sånn det er veldig vanskelig… men jeg har veldig strenge verdier med meg selv, å har nå kommet frem til at kanskje det jeg vil er å vente med å ha samleie til jeg vet at dette er fyren jeg kommer til å gifte meg med. For meg så vil jeg dele min første gang med noen jeg kommer til å være med livet ut,  han er ikje jomfru å det bryr jeg meg ikje særlig noe om

Så nå må jo jeg snakke med han om dette… å jeg kjenner jeg gruer meg litt (vi skal gjøre det imorgen)

Jeg føler det blir feil om jeg nå begrenser han på en måte fra å ha sex når han har vært seksuelt aktiv før han møtte meg, (må legge til at vi gjør jo andre ting da, oralsex etc bare ikje fysisk samleie). Dette gir meg veldig dårlig samvittighet, å jeg har flere ganger prøvd å presse meg litt til å ha sex med han, men det blit feil for meg å ender ofte med at jeg sitter å gråter om nettene, for jeg er ikke klar.

Vi begge er veldig gla i hverandre, å jeg har tenkt mye på dette, å av å til må du gi slipp på det du er gla i, men jeg har virkelig null anelse hvordan samtalen imorgen kommer til å gå

Jeg bare gruer meg til å ta dette opp, er redd for å miste han, men da er det vel for det beste, å vi var vel ikke meant to be… 

Anonymkode: 988fa...3f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har møtt verdens beste person! Jeg skal prøve å holde dette kort å saklig…

Vi har vært sammen i noen måneder, han har veldig lyst til å ha sex å misforstå meg rett jeg har kjempelyst på han sånn det er veldig vanskelig… men jeg har veldig strenge verdier med meg selv, å har nå kommet frem til at kanskje det jeg vil er å vente med å ha samleie til jeg vet at dette er fyren jeg kommer til å gifte meg med. For meg så vil jeg dele min første gang med noen jeg kommer til å være med livet ut,  han er ikje jomfru å det bryr jeg meg ikje særlig noe om

Så nå må jo jeg snakke med han om dette… å jeg kjenner jeg gruer meg litt (vi skal gjøre det imorgen)

Jeg føler det blir feil om jeg nå begrenser han på en måte fra å ha sex når han har vært seksuelt aktiv før han møtte meg, (må legge til at vi gjør jo andre ting da, oralsex etc bare ikje fysisk samleie). Dette gir meg veldig dårlig samvittighet, å jeg har flere ganger prøvd å presse meg litt til å ha sex med han, men det blit feil for meg å ender ofte med at jeg sitter å gråter om nettene, for jeg er ikke klar.

Vi begge er veldig gla i hverandre, å jeg har tenkt mye på dette, å av å til må du gi slipp på det du er gla i, men jeg har virkelig null anelse hvordan samtalen imorgen kommer til å gå

Jeg bare gruer meg til å ta dette opp, er redd for å miste han, men da er det vel for det beste, å vi var vel ikke meant to be… 

Anonymkode: 988fa...3f0

Altså, dere har sex, men du ønsker å avstå fra samleie? Oralsex er også sex, og hvis det hadde dreid seg om prinsipper, ville du ha avslått dra alle former for sex. For meg er oralsex enda mer intimt enn penetrering.

Anonymkode: 0361e...3fc

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du glemmer en viktig ting - hvor gamle er dere? Er dere 17 og 18 så kan jeg skjønne det. 

For det første - det finnes ingen garantier i verden for at et forhold skal være for alltid. Venter du på den bekreftelsen, venter du forgjeves. Om du tror du har funnet den, så er likevel sjansen der for å bli skuffet. 

For det andre - gråter du om nettene av at du selv ikke får deg til å ha sex med en du har vært sammen med i mange måneder, og vurderer å tilbringe resten av livet sammen med, så har du litt større utfordringer. Søk hjelp.

Å vente vil ikke løse noen verdens ting. Å snakke om det kan kanskje det. Men det er ikke sikkert det er han du må snakke med. 

Anonymkode: 37b3f...561

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere venter jo ikke med sex. 

Anonymkode: 1f7c7...c34

AnonymBruker
Skrevet

Er du muslim?

Anonymkode: 7c322...fd2

Skrevet

Hvis du har et så komplisert og anspent forhold til sex, bør du seriøst skåne dere begge og la han være. Idiotisk å gå ut på datingmarkedet for så utsette seg selv for traume, og andre for skuffelse og forvirring.

Men, som med det meste annet her inne om dagen, er vel dette en tråd startet for å få igang en diskusjon om hvor "slem" denne mannen er for forventer sex. og at du ikke bør la deg presse. Ren provokasjon. 

Er ikke fan å av pule rundt, og ikke nødvendigvis av sex på første date, men er man så rigid og så anspent når det kommer til sex, at man GRINER av tanken på å ligge med folk man har datet en god stund, bør man seriøst opplyse om dette på forhånd, og/eller date andre krampeaktige sjeler innenfor samme kategori. 

Igjen, tror ikke en dritt på dette her.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Perle skrev (5 minutter siden):

Hvis du har et så komplisert og anspent forhold til sex, bør du seriøst skåne dere begge og la han være. Idiotisk å gå ut på datingmarkedet for så utsette seg selv for traume, og andre for skuffelse og forvirring.

Men, som med det meste annet her inne om dagen, er vel dette en tråd startet for å få igang en diskusjon om hvor "slem" denne mannen er for forventer sex. og at du ikke bør la deg presse. Ren provokasjon. 

Er ikke fan å av pule rundt, og ikke nødvendigvis av sex på første date, men er man så rigid og så anspent når det kommer til sex, at man GRINER av tanken på å ligge med folk man har datet en god stund, bør man seriøst opplyse om dette på forhånd, og/eller date andre krampeaktige sjeler innenfor samme kategori. 

Så folk som ikke vil ha sex med en gang skal ikke date? Det finnes ingen regler om at man MÅ ha sex med en gang, og hvis man må det kan man godt være den som opplyser om det selv.

TS, om du ikke er klar så ikke har sex. Synes du er modig som tar samtalen! Jeg har vært i forhold der jeg ikke har vært klar og noen menn er tålmodige, andre er det ikke. Kjenner en fyr som ikke var jomfru men venta med å ha sex med dama til de gifta seg for hennes skyld. Sånne menn eksisterer! 

Anonymkode: 2750f...045

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så folk som ikke vil ha sex med en gang skal ikke date? Det finnes ingen regler om at man MÅ ha sex med en gang, og hvis man må det kan man godt være den som opplyser om det selv.

TS, om du ikke er klar så ikke har sex. Synes du er modig som tar samtalen! Jeg har vært i forhold der jeg ikke har vært klar og noen menn er tålmodige, andre er det ikke. Kjenner en fyr som ikke var jomfru men venta med å ha sex med dama til de gifta seg for hennes skyld. Sånne menn eksisterer! 

De har jo sex, bare ikke samleie. 

• Liker 2
Gjest Dustete
Skrevet
22 minutter siden, Perle said:

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud. Ikke bare sleng beskyldninger, les først ok?

Gjest Dustete
Skrevet (endret)

..

Endret av Dustete
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Les hva jeg skriver.

Det er helt ok å vente med sex,  men har man dette som moralsk verdi, er det kansje en ide å opplyse om dette, og å søke likesinnede. 

Hadde følt meg ganske såret og idiot om fyren jag datet, og hvis hadde god kjemi med, ikke ville ta i meg, men i stedet ville gå å leie lanken i månedsvis.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Dustete skrev (1 time siden):

Og til ts: dump søppla han puler jo rundt, han har jo onenightstands, rake motsetningen til dine verdier.

Finn deg en jomfru med dine verdier. Ikke dagens vanlige toxic "MEG MEG MEC MEG MEH MEG MEHMEMGMEMMGMGMFMEMMEEG" søppel.

Man er ikke akkurat "jomfru" når man har hatt oralsex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere har sex, men det er altså en aktivitet du ikke vil gjøre. Du kan jo endre mening ift det om en eller to måneder. Med mindre det ligger en religiøs overbevisning til grunne. Gjør det? For om du er bestemt på ingen penetrasjon før bryllupsnatta, så må du si det til han. Ingen garanti for at dere  blir gift, det kan evt ta år, og ikke sikkert han vil leve flere år med et betydelig avstumpet sexliv

Anonymkode: 02a12...48a

• Liker 1
Gjest Dustete
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Man er ikke akkurat "jomfru" når man har hatt oralsex.

DET har han SUTRA SEG TIL. omg. Det vet du.

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Dustete said:

DET har han SUTRA SEG TIL. omg. Det vet du.

Sikkert, men TS har jo også lyst. Skriver hun har kjempe lyst på sex...  En form for "fornuft" som bremser henne

Anonymkode: 02a12...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...