Gå til innhold

Dere som drar å bader på stranda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør dere det egentlig med badetøy da? Står dere å skifter midt på en folkesom strand? Og det hjelper jo ikke å bare ta på seg badetøyet før en drar hjemmefra for badetøyet blir jo vått

Anonymkode: 12ae2...331

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan gjør dere det egentlig med badetøy da? Står dere å skifter midt på en folkesom strand? Og det hjelper jo ikke å bare ta på seg badetøyet før en drar hjemmefra for badetøyet blir jo vått

Jeg tar det på hjemme, også har jeg kjole over. Når jeg skal reise fra stranden så har jeg som regel tørket litt, så jeg drar på meg kjolen, tar av bikinien mens jeg har kjolen på, også drar jeg på en truse. BH kan vente.

Er jeg helt tørr så tar jeg bare på kjolen og drar.

Anonymkode: c61bf...518

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi tar på badetøyet før vi drar til stranden, og tar det av igjen når vi kommer hjem. 

Anonymkode: 1f5bb...411

• Liker 3
Skrevet

Skifter med et håndkle rundt. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kler på meg hjemme, bruker kjole over. Passer på at jeg er passe tørr før jeg skal kle på meg kjolen igjen. Om den er litt fuktig gjør det ingenting når det er sol og sommer. Men hender jeg bare raskt napper av overdel og underdel i det jeg setter meg i bilen, må ikke ha noe under. 

Skal vi direkte til lunsj eller noe har jeg bare med undertøy i veska, og går på toalettet for et skift. 

Anonymkode: 29022...052

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er dette et seriøst spørsmål??? 

tenkte de fleste har lært seg å skrifte med håndkle eller lignende som «verktøy». Ser ned på en strand fra her jeg bor og idag er det fullt. De aller fleste skifter på stranda. 

personlig har jeg alltid på meg badetøy når jeg skal på stranden og har med meg undertøy som jeg skifter til. 

Anonymkode: 04584...2c6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

tenkte de fleste har lært seg å skrifte med håndkle eller lignende som «verktøy». Ser ned på en strand fra her jeg bor og idag er det fullt. De aller fleste skifter på stranda. 

personlig har jeg alltid på meg badetøy når jeg skal på stranden og har med meg undertøy som jeg skifter til. 

Samme her. Helt normalt å skifte på stranda med håndkle rundt seg. Evt kan vi på våre strender gå noen skritt bak og skifte mellom trærne.

Anonymkode: a316f...761

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri likt det, og aldri gjort det. Så kan forstå det også gjelder andre.

Har alt for mange ganger sett folk som ikke har full kontroll på handkleet, at det glir for langt opp, er en stor gløtte bak, plutselig mister det. Noe jeg ikke utsetter meg for i en tid der alle sitter med en smartphone i handa rundt meg. 

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg har på badetøy før jeg drar og tar med undertøy i veska. Så kommer det an på om badetøyet er vått eller ikke. Hvis man har på kjole så er det lett å ta av bikinitrusa og bikinitoppen med kjolen over. Kjolen blir ikke så våt om man gjør det kjapt. Så tar jeg på vanlig truse og lirker på meg bhen. Det går også med shorts og t-skjorte. Da tar jeg bare håndkle rundt mens jeg tar på truse og så tar jeg på bh mens jeg har på t-skjorte.

Med håndkle synes jeg er vanskelig siden håndkleet har lett for å falle av.

Mulig noen har fått et glimt av en pupp eller noe, men jaja.

Hvis det er tørt så bare tar jeg på meg klærne og går.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Kler på meg hjemme, bruker kjole over. Passer på at jeg er passe tørr før jeg skal kle på meg kjolen igjen. Om den er litt fuktig gjør det ingenting når det er sol og sommer. Men hender jeg bare raskt napper av overdel og underdel i det jeg setter meg i bilen, må ikke ha noe under. 

Skal vi direkte til lunsj eller noe har jeg bare med undertøy i veska, og går på toalettet for et skift. 

Akkurat slik gjør jeg det også.

TS, sikter du til det å skifte før du skal hjem fra stranda? Kjører du bil eller tar du buss etc? 

Anonymkode: 3bbb1...41e

Skrevet

Er vel bare å skifte kjapt,begrenset hvor mye folk rundt rekker å se da. Og hvis de ser noe,hva så? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
forkjølajente skrev (6 minutter siden):

Er vel bare å skifte kjapt,begrenset hvor mye folk rundt rekker å se da. Og hvis de ser noe,hva så? 

Samme her. Både jeg og ungene tar av oss og skifter kjapt, folk som er redd nakenhet er antakelig ikke på stranda uansett. 

Anonymkode: 7ece1...8e1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjole er tingen! Er jeg sammen med andre venner hjelper vi hverandre med å dekke hverandre til med håbdduk eller parasoll. Har sett alle vennene mine nakne uansett😅

Anonymkode: a0fa7...5cb

AnonymBruker
Skrevet

Skifter med håndkle rundt. 

Anonymkode: 8adc1...883

Skrevet

Jeg tar alltid på badetøyet før jeg drar på stranda, og venter med å skifte til jeg kommer hjem. Hvis jeg skal sitte i en bil med vått badetøy så legger jeg bare et håndkle under. Skifter ikke på stranda.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (57 minutter siden):

Jeg har på badetøy før jeg drar og tar med undertøy i veska. Så kommer det an på om badetøyet er vått eller ikke. Hvis man har på kjole så er det lett å ta av bikinitrusa og bikinitoppen med kjolen over. Kjolen blir ikke så våt om man gjør det kjapt. Så tar jeg på vanlig truse og lirker på meg bhen. Det går også med shorts og t-skjorte. Da tar jeg bare håndkle rundt mens jeg tar på truse og så tar jeg på bh mens jeg har på t-skjorte.

Med håndkle synes jeg er vanskelig siden håndkleet har lett for å falle av.

Mulig noen har fått et glimt av en pupp eller noe, men jaja.

Hvis det er tørt så bare tar jeg på meg klærne og går.

BH uten stropper eller hvordan tar du på bh mens du ha rpå tskjorte? 

Gjest Ramona1970
Skrevet

Jeg skifter under et håndkle, det har jeg gjort siden jeg var barn. Puppene bryr jeg meg ikke med å skjule, jeg skifter på overkroppen uten å dekke meg til. Kanskje kjipt på slike strender der mannfolk drar bare for å glo, men de strendene holder jeg meg unna uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som de fleste her, tar håndkle rundt midjen. Vrenger av meg den våte bikinibuksa, drar på meg en tørr. Tar 30 sekunder. Brystene dekker jeg ikke til, det tar 15 sekunder å bytte. 

Anonymkode: 0f083...66b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

BH uten stropper eller hvordan tar du på bh mens du ha rpå tskjorte? 

Kjole (topp) uten ermer. Du drar den gjennom, tar på ermene, så fester du bak. 

• Liker 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Har på badetøy fra før og skifter med håndkle eller med kjole på. En bh/bikinitopp som kneppes bak kan jo helt fint tas på før den våte tas av☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...