Gå til innhold

Sterilisert mann - hot or not?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om en mann på date forteller at han er sterilisert, er det hot or not?

Jeg skjønner det om man er ute etter en livsledsager, og er er i fertil alder. Da er det nok definitivt not. Men om man kun er ute etter morro, gjør bortfall av frykten for å kunne bli gravid at man slipper seg mer løs?

Anonymkode: 50bcc...2d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hot for min del. Jeg er ferdig med barn. 

Anonymkode: 67f48...57e

AnonymBruker
Skrevet

Not. Stor sannsynlighet for at han da har pult hemningsløst og vært dårlig med beskyttelsen.

Anonymkode: 8f316...aaf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt hot med voksne menn som tar ansvar for seg selv! 

Anonymkode: 9fd24...c30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Not. Stor sannsynlighet for at han da har pult hemningsløst og vært dårlig med beskyttelsen.

Eller så enkelt at han har bestemt seg for at han ikke vil ha eller har fått mange nok barn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De fleste menn som steriliserer seg lever i stabile forhold og har fått to eller flere barn. I tillegg planlegger de å være sammen med partneren sin livet ut. Av og til slår planen feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller så enkelt at han har bestemt seg for at han ikke vil ha eller har fått mange nok barn?

Ja, og enig i at det er fornuftig. Men hvilken grunn har han da til å beskytte seg? Mange menn tenker bare "meh, klamydia fikses lett med en kur" og blåser da i beskyttelse. 

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (Akkurat nå):

De fleste menn som steriliserer seg lever i stabile forhold og har fått to eller flere barn. I tillegg planlegger de å være sammen med partneren sin livet ut. Av og til slår planen feil.

Ja, litt skjønn ut ifra livshistorikk :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydeligvis hot for de som vil utnytte det….Etter at min mann var dum nok til å poste et innlegg på fbook om at han skulle «kappe strengen», så har flere damer lagt seg etter han. Både via meldinger,telefonoppkall og ute. Dette irriterer meg grenseløst, at de nå tror de skal få fri tilgang her 😡 

Etter at vi snakket om det har han heldigvis fjernet de fra sosiale medier og fra tlf.listen, så nå er det bare oss to igjen. Beviser bare hvor horete enkelte damer er :( 

Anonymkode: f1c2f...3c9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at dette er turn-on på de som vil leke. Spesielt unge jenter som vil ha seg med en erfaren mann. 

Skrevet

Verken hot eller not. Tenker det er en mann som har tatt ansvar for egen kropp og kanskje er ferdig med å produsere barn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mye hottere om en mann stiller med kondom.

sterilisering beskytter ikke mot sykdom.

Kondom er å ta ansvar.

Anonymkode: b3430...195

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Not. Det beskytter ikke mot sykdom, og graviditet greier jeg beskytte meg mot selv så..jeg syns heller ikke det er spesielt sexy med menn ikke ønsker barn på et generelt plan. Mange av disse er bare vanskelige, egoistiske menn i alle tilfeller og duger heller ikke som kjæreste. 

Anonymkode: 3a934...39c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være menn som har barn nok fra før da har jeg erfart. De har valgt å kutte strengen. Jeg la ikke merke til noe forskjell fra før strengen røk da men... nå er jeg bare ei lura på si da. 

Anonymkode: 91bdb...723

AnonymBruker
Skrevet

Hos en partner, bra. Allerede på date, for tidlig. 

Anonymkode: 3fd28...50f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verken eller. Jeg har spiral så barn blir det ikke. Og jeg vil bruke kondom utenfor fast forhold uansett. 

Anonymkode: b444b...981

AnonymBruker
Skrevet

Både og. Han jeg møter har 3 barn og var egentlig ferdig. Jeg har 1 og ønsker 1 til. Digg å ha sex uten å tenke på prevansjon, men gjør det veldig vanskelig å få barn igjen da

Anonymkode: 545a9...c35

Skrevet

Mega hot. 🫶🏻💃

AnonymBruker
Skrevet

Hoooooooot

Anonymkode: c2ac2...017

Skrevet

Hot, ferdig med babyser. Vi må ta vare de de vi har. Kjempehot. Slipper prevansjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...