Gå til innhold

CrossFit er ikke kroppsfiksert visstnok.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå syntes jeg du var litt negativ her. Det er en sport som mange er glad i og etter å googlet navnet til denne damen, så virker hun veldig veltrent, men ikke tegn på dopbruk. Dette er basert på egent øyemål vel å merke.

For å bli flink i crossfit, må en gjøre det bra i øvelsene, og følgelig blir den fine kroppen heller et biprodukt enn hensikten. Tenker derfor at det ikke er særlig kroppsfiksert som du påstår. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke lest saken, men har aldri hørt om at folk som driver med crossfit er dopa. Er ikke det mer i kroppsbygging. Syns ndet er mer kroppsfokus og fokus på fettprosent og sånt på fitneskonkurranser enn i crossfit sånn sett utenfra.

Skulle gjerne hatt tid til å trene så mye som henne, og å ha abs som en crossfit-utøver! 

Anonymkode: 0e06e...5af

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

https://www.aftenposten.no/sport/i/mrOnb4/matilde-oeyen-garnes-er-norges-crossfit-stjerne-slik-er-hennes-ekstreme-treningsplan

Hun påstår at CrossFit ikke er kroppsfiksert😂

Crossfitt er en sport der folk er kroppsfikserte og gjennomdopet

Anonymkode: 88132...71e

Regner med at du kan støtte oppunder påstanden din om at folk er gjennomdopa i crossfit?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en helt annen opplevelse. Nå synes jeg crossfitmiljøet er litt i overkant intentivt for my liking, men det er jo fordi en del av greia er å pushe kroppen godt og jobbe for resultater. Jeg synes ikke noen av de fire senterne jeg har vært på har virket særlig kroppsfikserte og definitivt ingen som har virket dopet. Jeg synes faktisk tvert imot, det virker som de er langt sunnere en mange andre folk jeg har møtt blant personlige trenere på treningssentere for eksempel! Og jeg synes det ser ut som alle slags kropper er veldig velkomne, jeg følte meg ikke ubevem med mine ekstra kilo og utrente kropp...

Anonymkode: da667...ce5

AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (10 minutter siden):

Regner med at du kan støtte oppunder påstanden din om at folk er gjennomdopa i crossfit?

Helt vanlige kvinner spør du meg:

r/nattyorjuice - And this is why don't test in Crossfit. Far left, sport is a sham and a farce

Anonymkode: 9ef13...a93

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt vanlige kvinner spør du meg:

r/nattyorjuice - And this is why don't test in Crossfit. Far left, sport is a sham and a farce

Anonymkode: 9ef13...a93

Nettopp, disse ser jo ikke spesielt gjennomdopa ut, som TS påstår at folka i CrossFit er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...