AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Jeg er så lei av det tullet her nå. Mamma dro på ferie i starten av juli og skal bli på ferie til slutten av august. Mamma leide riktig nok en leilighet for å kunne ta ferien sin i Spania, også fikk mamma i etterkant vite at tante kommer ned. Tante løy til mamma og sa at hun hadde et sted å være i forveien før hun kom, og når hun kom dit ringte hun mamma og spurte om å få sove hos mamma siden hun ikke hadde sted likevel? Da hadde mamma allerede betalt ut hele leien alene på flere tusen kroner, også jeg bidro litt da jeg dro til Spania i 10 dager ca. Mens tante skal være der i 1 mnd uten å betale noen ting? Er ikke dette helt urimelig? Det er ikke første gang det skjer. Det samme skjedde i fjor i Italia. Hun drar alltid på ferie kun der mamma er, og det begynner å gå meg så på nervene at mamma er svak, og ikke sier noen ting til henne Anonymkode: 7a9ce...242
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Moren din ser nok det. Hvis hun ikke ser problemet, hvorfor irriterer du deg? Anonymkode: e9e31...aa6
Fjaselina Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Irriterende, men det er opp til mor di å sette grenser her. Kanskje syns ho det er ok?
Brunello Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Til neste år får hun være i forkant og ta med søsteren sin på planlegging, bestilling og betaling. Om resultatet uansett blir at hun kommer, er det like greit.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Brunello skrev (9 timer siden): Til neste år får hun være i forkant og ta med søsteren sin på planlegging, bestilling og betaling. Om resultatet uansett blir at hun kommer, er det like greit. Problemer er ikke at hun egentlig er der, problemet er at hun lyver i forveien av at hun har et sted å være, og har plutselig ikke det likevel. Det er sånt som oppklares før man reiser på ferie Anonymkode: 7a9ce...242
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 Fjaselina skrev (9 timer siden): Irriterende, men det er opp til mor di å sette grenser her. Kanskje syns ho det er ok? Hun vil, men hun klarer ikke å si ifra fordi hun er «dumsnill». Jeg synes mamma har betalt ganske mye. 19k for oppholdet der, og jeg la ut for de dagene jeg var der, da synes jeg det er direkte frekt at hun ikke betaler 2kroner for oppholdet en gang Anonymkode: 7a9ce...242
lillevill Skrevet 29. juli 2022 #7 Skrevet 29. juli 2022 Hun skal vel betale leie hun og? Hvorfor er ikke det et utgangspunkt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå