Gå til innhold

Hvilken seksuell stil har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Drigo
Skrevet

Websiden avansertseksulalitet.no skriver om «seksuelle stiler» som ulike personer kan ha for å oppleve opphisselse/tenning. 

De beskriver tre ulike stiler som de mest vanlige; Partnerfokusert seksuell stil, Leken seksuell stil (kinky) eller Innoverfokusert, sensuell stil.

Les mer om stilene her: Avansertseksualitet

Personlig har jeg nok tidligere hellet mot partnerfokusert stil (altså opphisset av kroppen hennes - hvordan hun reagerer), men de senere årene, mer mot leken seksuell stil (rollespill/ eksperimentering). Nå er jeg kanskje i en fase der jeg prøver å utforske det å være dypere tilstede, kjenne hvordan kroppen reagerer på ulike stimuli, berøringer etc. 

Hvilke seksuell stil har du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Er opptatt av at sexpartnere har det godt og nyter. Det tenner meg. Så har jeg leken seksuell stil. Elsker både leker, rollespill, binde hverandre fast, variasjon, og prøve nye ting/stillinger.

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet
Just now, kajakk kåre said:

Liker pupper jeg

Ja, dette ble for avansert. 

Anonymkode: f5205...1b5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tok nylig en annen test angående slikt, der det fremkom at jeg er den (noe sjeldne) forsmskifter som tennes av alle ulike elementer ved sex. Det positive ved det er at jeg er tilpasningsdyktig og allsidig. Det negative ved det er at jeg kjeder meg fort dersom jeg har en partner som har en mer spesifikk seksualitet, og ikke selv trenger variasjon av ulike typer tenning. 

Kjente meg godt igjen i det. Spesielt det at det er en utfordring å kjede seg. Heldigvis så bevisst dette at jeg i siste forhold har sørget for variasjon selv, og heldigvis er jeg kvinne. Min mann er nok partnerfokusert, men jeg tror det er enklere for oss kvinner å lokke menn ut av komfortsonen enn det er for menn å lokke kvinner ut av deres. At han er partnerfokusert medfører også at han ønsker å tilfredsstille meg på de måter jeg trenger og ønsker, men han tilfører lite nytt på eget initiativ. 

Anonymkode: 6e96e...f43

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Drigo
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

jeg tror det er enklere for oss kvinner å lokke menn ut av komfortsonen enn det er for menn å lokke kvinner ut av deres.

Enig der..

Skrevet
Warrior skrev (1 time siden):

Er opptatt av at sexpartnere har det godt og nyter. Det tenner meg. Så har jeg leken seksuell stil. Elsker både leker, rollespill, binde hverandre fast, variasjon, og prøve nye ting/stillinger.

Enig er viktig at jenta nyter

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, dette ble for avansert. 

Anonymkode: f5205...1b5

Enig. Nice med fitte.

Anonymkode: be57f...349

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste hva som sto der, men skjønner fortsatt ikke hvor jeg passer inn.

Anonymkode: c3497...275

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en blanding av alle 3.

Anonymkode: 3886e...050

AnonymBruker
Skrevet
Drigo skrev (6 timer siden):

Hvilke seksuell stil har du?

Stil? Jeg liker egentlig litt av hvert. Ellers bare peiser jeg på.

Anonymkode: 776e7...272

AnonymBruker
Skrevet

Kombinert

Anonymkode: b97fe...6c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tok nylig en annen test angående slikt, der det fremkom at jeg er den (noe sjeldne) forsmskifter som tennes av alle ulike elementer ved sex. Det positive ved det er at jeg er tilpasningsdyktig og allsidig. Det negative ved det er at jeg kjeder meg fort dersom jeg har en partner som har en mer spesifikk seksualitet, og ikke selv trenger variasjon av ulike typer tenning. 

Kjente meg godt igjen i det. Spesielt det at det er en utfordring å kjede seg. Heldigvis så bevisst dette at jeg i siste forhold har sørget for variasjon selv, og heldigvis er jeg kvinne. Min mann er nok partnerfokusert, men jeg tror det er enklere for oss kvinner å lokke menn ut av komfortsonen enn det er for menn å lokke kvinner ut av deres. At han er partnerfokusert medfører også at han ønsker å tilfredsstille meg på de måter jeg trenger og ønsker, men han tilfører lite nytt på eget initiativ. 

Anonymkode: 6e96e...f43

Kjenner meg veldig igjen her! Hvor fant du denne testen?

Anonymkode: 5a5a9...144

AnonymBruker
Skrevet

Barokk

Anonymkode: 46c72...4df

Skrevet

Dominant! No doubt!
Og bitchene liker det.
Trenger ikke ta noe bullshit test for å skjønne det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...