AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Jeg har blitt 25 år, og har hatt den samme vennegjengen i ca 8-9 år. Har i ettertid merket at jeg har fått dårligere kontakt med noen, og mer med andre? Synes det er skummelt å føle på dette, og ser at noen av de er nærmere enn andre osv. Noen ganger frister det helt å bare bytte helt venner? men samtidig er jeg glad i de andre, så de er automatisk der mtp at vi alle er i samme gjeng.. Anonymkode: f2f3b...ff0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Det er helt vanlig at man vokser fra hverandre når man blir eldre. Anonymkode: 483d0...e90
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Som den over sier er det vanlig å vokse fra hverandre. Allikevel kan det være lurt å se litt innover om du har noen sider ved deg selv som kan/ bør forbedres ❤️ Anonymkode: b1a93...b0e
Jaytee Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Dette er helt normalt, da man blir voksen og får andre interesser og interesserer seg for forskjellige ting. Det er ikke noe man skal få dårlig samvittighet for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå