AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Møtte ei fantastisk dame gjennom felles bekjente på en fest for en god stund siden. Vi fant fort tonen og endte opp i samme seng kvelden vi møttes. I tiden etterpå har tonen vært god, men etter gjentatte mislykkede forsøk på å gjøre noe ilag, begynner ting å stagnere. Nå må det sies at hun er ca 10 år eldre (35), og har ingen barn. Vi bor ca 20 minutter unna hverandre, så distanse er ingen problem. Vi har bursdag samme uka, og da tenkte jeg å invitere hun med på en bytur, der hvor de tilbyr noe som vi begge kan ha det artig med. Tenker i hovedsak dagstur, eventuelt med 1 overnatting da vi må være der forholdsvis tildlig på dagen, med tanke på det jeg planlegger. Klarer ikke å få henne ut av tankene, og tenker dette er en fin måte å få en dag sammen med bare henne, siden vi møtes ellers når det er bekjente i nærheten.. Våre bekjente vet ikke om oss annet en at vi snakker med hverandre. Er ikke helt sikker på hva jeg kommer til å få ut av dette, men liker å tro at det er verdt et forsøk. Er jeg helt på bærtur? Anonymkode: ff57a...f35
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Den som intet våger intet vinner? Men hvis det er så vanskelig å avtale et møte så er hun kanskje ikke så gira? Anonymkode: c6789...26b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Den som intet våger intet vinner? Men hvis det er så vanskelig å avtale et møte så er hun kanskje ikke så gira? Anonymkode: c6789...26b Dame med mange jern i ilden, så det er ikke alltid hun er hjemmer eller har mulighet. Men det er ikke utenkelig at alderforskjellen også er en faktor.. Anonymkode: ff57a...f35
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Jeg tipper hun syntes det var stas å få seg litt ungt kjøtt, og smigres av at du vil fortsette å melde med henne. Problemet er at hun kvier seg for å bli sett sammen med deg. Hun er 35 og barnløs, har venninner som sitter midt i småbarnsperioden og lurer på når hun skal komme i gang. Og alle vet at det skjer ikke med deg, siden du er såpass mye eldre. Skal du møte henne igjen må det skje i skjul - du er kun ment for sex og morro, og ingen skal få vite det. Anonymkode: e49a3...548
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg tipper hun syntes det var stas å få seg litt ungt kjøtt, og smigres av at du vil fortsette å melde med henne. Problemet er at hun kvier seg for å bli sett sammen med deg. Hun er 35 og barnløs, har venninner som sitter midt i småbarnsperioden og lurer på når hun skal komme i gang. Og alle vet at det skjer ikke med deg, siden du er såpass mye eldre. Skal du møte henne igjen må det skje i skjul - du er kun ment for sex og morro, og ingen skal få vite det. Anonymkode: e49a3...548 TS er 10 år yngre enn dama. Er du interessert i å stifte familie TS, eller er det bare for moro? Anonymkode: c6789...26b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du interessert i å stifte familie TS, eller er det bare for moro? Blir nok ikke å stifte familie med henne, siden hun ikke ønsker å ha barn og aldersforskjellen blir noe sær kanskje. Men hun er absolutt ei jeg kunnen tenke meg å være sammen med Anonymkode: ff57a...f35
Matas Skrevet 30. juli 2022 #7 Skrevet 30. juli 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg