Gå til innhold

Kvinner på KG. Hvorfor er det greit å rakke ned på menn i 30-årene? Mens kvinner i 30-årene kun er ofre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke menn i 30-årene ha det vanskelig?

Anonymkode: e8368...af9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet at dette er en motsvar på andre tråden, men kan ikke si at jeg ser så mye til det. De gangene jeg ser nedrakking av menn er de menn som har vært drittsekker (ghoster, tøm og røm, er utro, incels etc).

Anonymkode: fd5a5...ee5

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vet at dette er en motsvar på andre tråden, men kan ikke si at jeg ser så mye til det. De gangene jeg ser nedrakking av menn er de menn som har vært drittsekker (ghoster, tøm og røm, er utro, incels etc).

Anonymkode: fd5a5...ee5

Jepp. Menn får ikke dritt pga. alderen sin, men pga. hvordan de behandler kvinner.

Anonymkode: 9af30...777

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvite menn er de mest privilegerte i verden.

Anonymkode: bbb04...537

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og av den grunn skal vi få drit?

Anonymkode: a7e0d...243

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke forvent noe rasjonalitet fra kvinner her inne. 

Anonymkode: 9407b...ea4

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jepp. Menn får ikke dritt pga. alderen sin, men pga. hvordan de behandler kvinner.

Nuvel. Det kommer da endel dritt for ting de ikke har gjort også. Som den tråden hvor en mann fikk tyn for å ha sagt at det er normalt å se på andre damer. Noe det tok flere sider før TS avslørte av hun hadde spurt ham om det først. Han fikk tyn for å være en drittsekk som sier slikt til kvinner. Ingen virket til å bry seg nevneverdig om situasjonen.

Denne behandlingen du sier menn gjør mot kvinner tas med en klype salt når slikt er standarden dere benytter.

• Liker 2
Skrevet

Ifølge feminismen som staten oppfordrer til: NEI! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men blir aldri dømt ut fra høyde, vekt inntekt, utdannelse, fysikk, status,  hårtap, seksuell erfaring osv.? 

Har du lest i forumene? Incel, sjåvinist, gris, pedo er velkjente karakteristikker av menn her. 

Anonymkode: a55c2...7ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på å svare med samme mynt, og på å uoppfordret spre galle.

Jeg har aldri sett en tråd her inne, hvor formålet er å trykke menn på 30+ ned, jeg har derimot sett haugevis av tråder hvor formålet er å trykke kvinner på 30+ ned. Noen går til og med så langt ned i alder som 25. I forbindelse med disse trådene gir noen kvinner svar på tiltale, med tilsvarende negative karakteristikker av menn i samme aldersgruppe. Og da tenker jeg at den som vil være med på leken får tåle steken. Det skal ikke være greit at menn kan spre så mye galle de vil om kvinner over deres foretrukne alder, uten at de får kjenne litt på det selv også. 

Om du vil ha færre slike innlegg, så går det jo an å prøve å se hva som skjer med færre innlegg om hvor ekle, stygge og verdiløse damer på 30+ er. 

Anonymkode: 9ca7a...6e7

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest fransine
Skrevet (endret)

.

Endret av fransine
AnonymBruker
Skrevet
fransine skrev (2 minutter siden):

Kan kun svare for meg selv, og jeg rakker ikke ned på verken kvinner eller menn i 30 årene.  Man behandler gjerne folk etter hvordan de oppfører seg,  ikke etter alder.

Eller kjønn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er forskjell på å svare med samme mynt, og på å uoppfordret spre galle.

Jeg har aldri sett en tråd her inne, hvor formålet er å trykke menn på 30+ ned, jeg har derimot sett haugevis av tråder hvor formålet er å trykke kvinner på 30+ ned. Noen går til og med så langt ned i alder som 25. I forbindelse med disse trådene gir noen kvinner svar på tiltale, med tilsvarende negative karakteristikker av menn i samme aldersgruppe. Og da tenker jeg at den som vil være med på leken får tåle steken. Det skal ikke være greit at menn kan spre så mye galle de vil om kvinner over deres foretrukne alder, uten at de får kjenne litt på det selv også. 

Om du vil ha færre slike innlegg, så går det jo an å prøve å se hva som skjer med færre innlegg om hvor ekle, stygge og verdiløse damer på 30+ er. 

Hva med de utallige innleggene som proklamerer at bare alle menn er søppel uavhengig av alder, eller noe. Bare menn generelt. 

Det blir litt vanskelig for oss menn å få sympati når de samme kvinnene klager på at menn svarer på tiltale. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Anonymburker
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Bare et fåtall av dem.

Synd at de som roper høyest, med lengst innlegg og mest forskrudd bilde av virkeligheten er de som får mest plass. 

Jeg har sett flere fornuftige kvinner her inne, men de drukner blant de radikale feministene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synd at de som roper høyest, med lengst innlegg og mest forskrudd bilde av virkeligheten er de som får mest plass. 

Jeg har sett flere fornuftige kvinner her inne, men de drukner blant de radikale feministene. 

Jeg siterte feil innlegg..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare et fåtall av dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymburker skrev (6 minutter siden):

Bare et fåtall av dem.

Ellers vil jeg argumentere for at hvite kvinner er den mest priviligerte gruppen i verden. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvite vestlige kvinner*

Fikset skrivefeilen

Anonymkode: 5583b...22d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva med de utallige innleggene som proklamerer at bare alle menn er søppel uavhengig av alder, eller noe. Bare menn generelt. 

Det blir litt vanskelig for oss menn å få sympati når de samme kvinnene klager på at menn svarer på tiltale. 

Nå la tråden opp til å sette menn og kvinner over 30 mot hverandre, og jeg svarte ut fra det. Om vi skal begynne å diskutere mer generelt så blir det en annen, og veldig omfattende tråd om man skal ta opp hvor mye dritt som skrives om ulike grupper.

For å holde oss til kvinner og menn da, så kan jeg nevne noe av hva som blir skrevet om kvinner generelt også:

- Kvinner som ikke ønsker å være hjemmeværende med ansvar for hus og barn og økonomisk avhengig av mannen, er maskuline og kravstore.

- Kvinner som velger høyere utdanning, er maskuline og profesjonelle kverulanter.

- Kvinner er kun til for sex og barn, vi har ingen annen verdi.

- Kvinner er kravstore og kjeftete, og bryr seg kun om utseende og penger.

- Kvinner er ikke lojale (dette kommer gjerne når en kvinne forlater sin mann, fordi han har vært utro).

- Kvinner er kjedelige, og er ikke flinke til noe annet enn å føde barn.

Og jeg kan fortsette i det uendelige. Og da har jeg ikke en gang begynt å se på hva andre grupper utsettes for her inne, som for eksempel homofile og muslimer. Så om du vil diskutere hvem som sprer mest galle om hvem, så foreslår jeg at du starter en egen tråd om det, og lar denne tråden handle om menn og kvinner 30+.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...