Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #1 Skrevet 20. oktober 2002 Hei! Jeg er bare 4 uker på vei, og gleder meg sånn utolig til å fortelle det til noen. Når fortalte dere andre det? Det er vel sikkert lurest å vente til jeg er tre mnd på vei.... men det er ikke lett. Skal til legen neste onsdag- og tiden går så sakte. Jeg vil bare ha den magen jeg!! Hilsen Lille Emma
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2002 #2 Skrevet 20. oktober 2002 Hei! Jeg er bare 4 uker på vei, og gleder meg sånn utolig til å fortelle det til noen. Når fortalte dere andre det? Det er vel sikkert lurest å vente til jeg er tre mnd på vei.... men det er ikke lett. Skal til legen neste onsdag- og tiden går så sakte. Jeg vil bare ha den magen jeg!! Hilsen Lille Emma Fortell det til de nære og de du stoler på..skulle det være så ille at du er uheldig ( gud forby) så er det jo likegreit at de vet det
Silfen Skrevet 20. oktober 2002 #3 Skrevet 20. oktober 2002 Fortell det til de du vil. Jeg har aldri skjønt det store med å holde det hemmelig til 12 uker er passert. Om man er så uheldig å miste, så kan det være like greit å ha noen som visste og som forstår hvorfor man er trist.
Padmee Skrevet 20. oktober 2002 #4 Skrevet 20. oktober 2002 Hei. Da jeg gikk gravid fortalte jeg det til de nærmeste med en gang jeg fikk vite det, og da var jeg 4-5 uker på vei. Det har jeg tenkt å gjøre hvis jeg blir gravid en gang til. Synes det er bare dumt at en "må" vente til en er tre måneder på vei før en kan fortelle noe. Fortell det når du mener at det er rett tidspunkt, det er vel det råde jeg kan gi deg. Lykke til.
Gjest Marthe77 Skrevet 21. oktober 2002 #5 Skrevet 21. oktober 2002 Heisann! Jeg er 11+3 og har ikke fortalt det til andre enn mamma og en dame på jobben - av praktiske hensyn. Har tenkt å fortelle det når jeg har vært hos jordmor og da er jeg 13+3. Jeg og mannen min tenker på den måten at dersom vi mister så slipper vi spørsmål fra de som ikke vet hvordan det går med magen osv.osv... Mange synes det kanskje er teit og kan ikke skjønne det - men det er vårt valg og det som er riktig for oss. Men vi gleeeeeeder oss masse til å fortelle det. Hadde jo helst lyst å skrike det ut da vi fant det ut (3+4). Fortell det når det passer deg du Klem fra Marthe
*Lillian* Skrevet 21. oktober 2002 #6 Skrevet 21. oktober 2002 Sjefen på jobben fikk vite det i uka som gikk, fordi jeg skulle plutselig flere ganger til legen på kortkort tid, så jeg ville si det til henne. Familiene våre får vite det helgen 1.-3.november, da er jeg mellom 9+2 og 9+4. Går noe galt så vil familien få vite det uansett, derfor sier vi det da. Da greier vi ikke vente lenger, for egentlig vil vi si det NÅ Bestevenninna mi får også vite det så snart som mulig at jeg treffer henne igjen (bor et par timer fra hverandre). Hun vil uansett få vite alt som skjer i livet mitt, så hun blir en av de første som får vite om dette. Resten av venne,- kollega,- og bekjentskapskretsen får vite det når jeg er kommet over 12ukersgrensa. Her på KG fortalte jeg det jo ca 1time etter jeg hadde testa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå