AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Mange menn ønsker en kvinne, stifte familie og få barn. Bruker masse tid på dette, sliter med å få seg kvinne. Det er vanskelig, så klapper det mentale sammen pga dette. Som for noen fører til selvmord. Er utrolig glad jeg trives som enslig, da har man tid til å leve. Slipper å være styrt av en kvinne, kan bruke tiden min på interesser. Utenom arbeidslivet har man faktisk utrolig lite tid, bare fri lør-søndag. Så forstår nesten ikke de som har tid til en partner, som vil forsake tiden sin på den måten. Livet er jo bare en gang, så skal man stoppe det opp helt med kvinne og barn. Som igjen er svært kostbart. Tar all tid også. Ser kun fordeler som enslig, tid til vennskap. Der melder mange seg ut når de får partner, ikke tid lenger da. Er også svært glad i å reise, da kommer man i kontakt med andre mye lettere som alenereisede. - Lykkelig som enslig med mange venner. Anonymkode: b3765...94e 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Så fint Det viktigste er å ha det bra. Anonymkode: 90475...c19 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): OK incel 🙃 Anonymkode: 3b908...254 Vet du hva ordet betyr? Anonymkode: 87dc5...12f
Heydayotheinterweb Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: OK incel 🙃 Anonymkode: 3b908...254 For en stakkarslig angrepstaktikk. Hva faen vet du om det? Kanske han/hun som liker å reise vasser i fitte/pikk for alt du vet. For en ynkelig person du er med din latterlige angrepstaktikk. 1
Heydayotheinterweb Skrevet 29. juli 2022 #7 Skrevet 29. juli 2022 Ja! Helt enig! Slipper pes og kan gjøre og dra hvor faen du vil. Dessuten har jo folk blitt totalt sinnsvake de siste 10 årene. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #8 Skrevet 29. juli 2022 1 minutt siden, Heydayotheinterweb said: For en stakkarslig angrepstaktikk. Hva faen vet du om det? Kanske han/hun som liker å reise vasser i fitte/pikk for alt du vet. For en ynkelig person du er med din latterlige angrepstaktikk. Ååå så opphisset vi ble daaaaa. Her ta deg en rosinbolle med ekstra rosiner i. Anonymkode: bfdb1...f5a 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #9 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er utrolig glad jeg trives som enslig, da har man tid til å leve. Slipper å være styrt av en kvinne, kan bruke tiden min på interesser. Utenom arbeidslivet har man faktisk utrolig lite tid, bare fri lør-søndag. Så forstår nesten ikke de som har tid til en partner, som vil forsake tiden sin på den måten. Livet er jo bare en gang, så skal man stoppe det opp helt med kvinne og barn. Som igjen er svært kostbart. Tar all tid også. Ser kun fordeler som enslig, tid til vennskap. Der melder mange seg ut når de får partner, ikke tid lenger da. Er også svært glad i å reise, da kommer man i kontakt med andre mye lettere som alenereisede. - Lykkelig som enslig med mange venner. Anonymkode: b3765...94e Jeg har vanligvis masse tid etter jobb, trener, går på hobby, møter venner etc. Har også tid til verv og til familien - og kjæresten. Barn tar tid, da, den dagen jeg får barn må nok enkelte hobbier legges på hylla til de er større. Men blir fint, håper jeg. Jeg kan fint reise aleine selv om jeg er i forhold. Vi er begge introverte og liker alenetid. Hvis du ikke ønsker å være i forhold, skal du selvsagt ikke være det Anonymkode: 664dc...a76 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #10 Skrevet 29. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (4 minutter siden): For en stakkarslig angrepstaktikk. Hva faen vet du om det? Kanske han/hun som liker å reise vasser i fitte/pikk for alt du vet. For en ynkelig person du er med din latterlige angrepstaktikk. 🙄 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ååå så opphisset vi ble daaaaa. Her ta deg en rosinbolle med ekstra rosiner i. Anonymkode: bfdb1...f5a Han er en av de som henger her hele tiden, det er ikke første gang han hisser seg opp sånn. Anonymkode: 3b908...254 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #11 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mange menn ønsker en kvinne, stifte familie og få barn. Bruker masse tid på dette, sliter med å få seg kvinne. Det er vanskelig, så klapper det mentale sammen pga dette. Som for noen fører til selvmord. Er utrolig glad jeg trives som enslig, da har man tid til å leve. Slipper å være styrt av en kvinne, kan bruke tiden min på interesser. Utenom arbeidslivet har man faktisk utrolig lite tid, bare fri lør-søndag. Så forstår nesten ikke de som har tid til en partner, som vil forsake tiden sin på den måten. Livet er jo bare en gang, så skal man stoppe det opp helt med kvinne og barn. Som igjen er svært kostbart. Tar all tid også. Ser kun fordeler som enslig, tid til vennskap. Der melder mange seg ut når de får partner, ikke tid lenger da. Er også svært glad i å reise, da kommer man i kontakt med andre mye lettere som alenereisede. - Lykkelig som enslig med mange venner. Anonymkode: b3765...94e Fint innlegg. Hilsen dame. Ikke noen hatefulle holdninger her? Anonymkode: c2ac8...e00 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #12 Skrevet 29. juli 2022 Det er så opplagt at dere som skriver slikt ikke har erfaring med ordentlige forhold. Egentlig ganske trist, men forstår jo at dere vil rasjonalisere dere til at dere har det best forever alone. Anonymkode: edca2...b02 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #13 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mange menn ønsker en kvinne, stifte familie og få barn. Bruker masse tid på dette, sliter med å få seg kvinne Anonymkode: b3765...94e Problemet er at folk i dag tror de må bruke Tinder/apper/nett for å møte noen. Da er det sånn det går da. Folk virker å ha glemt hvordan interagere og flørte i det virkelige liv.🤷🏼♀️ Anonymkode: b3823...b37 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #14 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er så opplagt at dere som skriver slikt ikke har erfaring med ordentlige forhold. Egentlig ganske trist, men forstår jo at dere vil rasjonalisere dere til at dere har det best forever alone. Anonymkode: edca2...b02 Hæ? Troller du? Eller er du faktisk så kognitivt nedsatt at du ikke forstår at mange trives best alene? Anonymkode: b3823...b37 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #15 Skrevet 29. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hæ? Troller du? Eller er du faktisk så kognitivt nedsatt at du ikke forstår at mange trives best alene? Anonymkode: b3823...b37 Har ingen problemer med at noen trives best alene. Det er når man sier ting som "slippe å være styrt av en kvinne" man skjønner at vedkommende har bare dårlige eller ingen forhold bak seg. Samt dette med tid. Samboer og jeg har bodd sammen i 18 år. Vi har full jobb og bruker begge masse tid på hver vår interesse - og har fortsatt tid til hverandre. Ikke styrer vi hverandre heller. Så TS sin oppfatning av hvordan forhold er, er derfor basert på enten et dårlig forhold eller bare en oppfatning om hvordan han tror forhold er. Anonymkode: edca2...b02 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #16 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mange menn ønsker en kvinne, stifte familie og få barn. Bruker masse tid på dette, sliter med å få seg kvinne. Det er vanskelig, så klapper det mentale sammen pga dette. Som for noen fører til selvmord. Er utrolig glad jeg trives som enslig, da har man tid til å leve. Slipper å være styrt av en kvinne, kan bruke tiden min på interesser. Utenom arbeidslivet har man faktisk utrolig lite tid, bare fri lør-søndag. Så forstår nesten ikke de som har tid til en partner, som vil forsake tiden sin på den måten. Livet er jo bare en gang, så skal man stoppe det opp helt med kvinne og barn. Som igjen er svært kostbart. Tar all tid også. Ser kun fordeler som enslig, tid til vennskap. Der melder mange seg ut når de får partner, ikke tid lenger da. Er også svært glad i å reise, da kommer man i kontakt med andre mye lettere som alenereisede. - Lykkelig som enslig med mange venner. Anonymkode: b3765...94e Fortsett å fortell deg selv dette så kanskje du tror på det en dag. Anonymkode: 62e90...9b5 1
norw Skrevet 29. juli 2022 #17 Skrevet 29. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (25 minutter siden): For en stakkarslig angrepstaktikk. Hva faen vet du om det? Kanske han/hun som liker å reise vasser i fitte/pikk for alt du vet. For en ynkelig person du er med din latterlige angrepstaktikk. Dette. Men best å ikke svare de bitre trollene.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #18 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er så opplagt at dere som skriver slikt ikke har erfaring med ordentlige forhold. Egentlig ganske trist, men forstår jo at dere vil rasjonalisere dere til at dere har det best forever alone. Anonymkode: edca2...b02 Hva? Du godtar ikke at andre trives som enslige, er jo mange som gjør det. Det er ikke trist å kunne leve livet uten å ta hensyn til en partner, er jo da man har tid til å leve. Man er jo heller ikke alene, enslig betyr ikke å være alene. Det betyr å bos for seg selv, være uten partner romantisk. Sexpartner kan man ha for det. Enslige har tid til venner! Leser man tråder her inne kryr av det av folk i forhold som er ensomme, pga de kuttet ut venner når de fikk seg partner. Anonymkode: b3765...94e 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #19 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fortsett å fortell deg selv dette så kanskje du tror på det en dag. Anonymkode: 62e90...9b5 Enda en hersketeknikk Anonymkode: b3765...94e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #20 Skrevet 29. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Hva? Du godtar ikke at andre trives som enslige, er jo mange som gjør det. Det er ikke trist å kunne leve livet uten å ta hensyn til en partner, er jo da man har tid til å leve. Man er jo heller ikke alene, enslig betyr ikke å være alene. Det betyr å bos for seg selv, være uten partner romantisk. Sexpartner kan man ha for det. Enslige har tid til venner! Leser man tråder her inne kryr av det av folk i forhold som er ensomme, pga de kuttet ut venner når de fikk seg partner. Anonymkode: b3765...94e Jo, som sagt i forrige innlegg så har jeg ingen problem med at folk trives som enslige. Men din oppfatning om forhold stemmer ikke, i hvert fall ikke på sunne forhold: Jeg er som sagt i et langvarig forhold og har masse tid til både egne interesser og venner. Det samme har de jeg kjenner som er i langvarige forhold. Hvis man føler seg styrt eller at man må ofre både venner og interesser så er det et dysfunksjonelt forhold. Man kan ikke bruke det som mal for å si at man ikke trives best alene hvis man ikke har erfart et bra forhold. (Jeg hadde også foretrukket å være alene fremfor å være i et dysfunksjonelt forhold. Men jeg trives best med å være i et godt forhold, hvor vi både tar vare på hverandre og har våre egne interesser, venner og liv). Anonymkode: edca2...b02 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå