Gå til innhold

Hva synes du om tragus piercing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du det er pent? Tenker du at det er noe som passer best for unge?

Anonymkode: 66e27...87c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det selv da jeg var yngre, synes den er fin. Tenker man må ha stilen til det da.

Anonymkode: 364ad...2ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde det selv da jeg var yngre, synes den er fin. Tenker man må ha stilen til det da.

Anonymkode: 364ad...2ad

Hva tenker du den stilen er, da? :) 

Anonymkode: 66e27...87c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noe fan, men tenker ikke så veldig mye over det når jeg ser det. Plager meg ikke, liksom. Men det kan av og til bare se ut som en liten kvise eller vorte eller noe, og da blir det jo litt mindre pent...

Ellers synes jeg at det virker unødvendig vondt, sammenlignet med hvor liten den er, og hvor lett det er å overse den.

Men folk får gjøre som de vil. :) 

Anonymkode: 22704...e74

AnonymBruker
Skrevet

At det oftest er en spesiell type folk som har det. Eller at de er plaget med migrene, og har forsøkt dette som lindrende tiltak. 

Anonymkode: 38aab...d26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer det selv, og jeg er i slutten av førtiårene. Har en nokså minimalistisk (typisk dansk) stil, og må kle meg nøytralt på jobb. Liker å gjøre stilen mer personlig med smykker, og tenker at en slik piercing kan gi litt edge på en diskret måte. 

Jeg bryr meg ikke om alder, tenker at det alltid handler om helheten. Det som stopper meg, er faren for infeksjon og komplikasjoner. Vet ikke om det er verdt det. 

Anonymkode: 1d7bc...414

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...