AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Testet i går før leggetid en ordinær kapsel magnesium (dose var 1-2 tabletter). Jeg har aldri kramper/uro i ben osv - prøvde dem for søvnkvaliteten skyld. Våkner tidlig på natt i sjokk da hele benet sto i full total spenn med den vondeste krampen jeg har hatt i hele mitt liv. Bak kneet av alle ting, og strålte kraftig ut i hele benet. Lå ikke i en rar posisjon, benet var flatt liggende 🤷♀️ Er fortsatt ganske ømt nå på morgenen. Har noen opplevd dette? Anonymkode: 45ab7...bb7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Nei, jeg tar magnesium hver kveld for å roe ned bein og kramper (har restless leg). Kanskje det betyr at du ikke trenger magnesium. Anonymkode: e452f...871 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Testet i går før leggetid en ordinær kapsel magnesium (dose var 1-2 tabletter). Jeg har aldri kramper/uro i ben osv - prøvde dem for søvnkvaliteten skyld. Våkner tidlig på natt i sjokk da hele benet sto i full total spenn med den vondeste krampen jeg har hatt i hele mitt liv. Bak kneet av alle ting, og strålte kraftig ut i hele benet. Lå ikke i en rar posisjon, benet var flatt liggende 🤷♀️ Er fortsatt ganske ømt nå på morgenen. Har noen opplevd dette? Anonymkode: 45ab7...bb7 Har du registrert samme reaksjon etter å ha spist nøtter? 100 g cashewnøtter inneholder like mye magnesium som tilskuddet du spiste. Anonymkode: c4233...ce1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 Nei, min opplevelse er helt omvendt. Anonymkode: f5cf7...6ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå