Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort dette og har god/dårlig erfaring? Sidene har mye spennende men jeg er usikker på om de er trygge å handle fra

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp handlet fra bonprix. Fornøyd med varene og det gikk fint å sende i retur. Sen levering. 

Anonymkode: c3f46...ac3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet flere ganger fra Bonprix og det har gått bra. Som den over skriver, så ha de veldig sen levering. Varer blir ofte sendt fra lager i Tyskland. De bruker PostNord til meg, og jeg kan ikke velge utleveringssted, noe som er dumt. Utleveringsstedet de velger for meg er litt langt unna. Sist levering tok 8 dager.

Anonymkode: 6fe6f...c8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bon Prix har litt rare størrelser, så sjekk målene nøye og les tilbakemeldingene fra andre kunder. Jeg bestilte to gensere i samme størrelse, den ene var for liten, den andre kunne brukes som telt. Og så leverer de med Postnord, og her jeg bor betyr det at det tar lang tid, og de ansatte på utleveringsstedet aner ikke hva de skal gjøre med en retur.

Anonymkode: a788c...0b6

Skrevet

Bruker bonprix stadig vekk! 

Fruugo er ok, men bruker lang tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Har så vidt bestilt hos Bonprix, men mener ikke det tok så lang tid. Så hva lang tid er vel relativt. 

Anonymkode: 630ae...04b

AnonymBruker
Skrevet

Bonprix er bra, generelt store i str (men ikke i jeans, der er de normale synes jeg)

Fruugo lurer jeg også på :) 

Anonymkode: 31227...de4

Skrevet

Jeg har handlet flere ganger hos Bonprix og er stort sett fornøyd. Vær likevel obs på stoffkvaliteten i plaggene og styr unna de mest syntetiske materialene. 

Fruugo har jeg ingen erfaring med, men synes det minner meg om Wish og lignende "Kinanettbutikker" med lang leveringstid, og hvor moms og eventuell toll kommer i tillegg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bonprix er helt trygg. 

Men, det er som regel mye store, og varierende, størrelser. Det i bpc (deres eget merke) er som regel veldig stor i størrelsene, og gjerne kort i lengden.. så topper er alt for korte i armene, men telt på kroppen. Bodyflirt varierer voldsomt, noe er kondomtrangt, andre ting er alt for løse. Mye dårlige og lygende bilder. 

Anonymkode: 1d398...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler ALLTID bh på Bonprix. Jeg har store bryst, og på Bonprix finner jeg alltid kjempefine BH-er til en billig penge.

Anonymkode: 2f5d1...04c

Gjest Hottentått
Skrevet

Elsker bonprix. Syns de er normale i størrelsen ☺️Enkelt å returnere.

Skrevet

Noen som vet om bh str på Bonprix er lik de på change? 

Skrevet

Fruugo, 1 gang, gjenstand som var helt ok, men dyr porto og laaaang leveringstid. Bonprix, overraskende bra til prisnivået å være. Så trenger jeg noe, sjekker jeg faktisk der først. Har flere favorittplagg derfra. 

Skrevet

Jeg bestilte en kjole fra Bonprix og en topp. Jeg brukte samme strørrelse som jeg bruker på helt normale butikker i Norge. Virket som det var normale størrelser. 

Dritfin kjole. Jeg var helt sjokkert over hvor fint den satt. Kommentarene/anmeldelser under er jo ofte fra svenske damer, og jeg synes de stemmer veldig bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Enorme størrelser på Bonprix. Enkelte ganger dårlig kvalitet. Og mange uker leveringstid trekker ned 

Anonymkode: 847cf...3fa

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig blandet erfaring med Fruugo. Jeg har 2 ganger opplevd å få billige koipvarer. Så jeg ville styrt langt unna.

Anonymkode: 7dbb2...4bb

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt en gang på bonprix. Gravidbukse. Jeg var fornøyd. Tok vel ca 5 virkedager. Men lest noen klager over feile størrelser i gravidklær, men jeg tror de misforstår. For man skal velge opprinnelig str man brukte før graviditet. Ikke feks XL bare fordi man er 7mnd på vei.

Anonymkode: 5e208...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...