AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Dere som liker litt røff sex, hva innebærer det for dere? Her i huset er vi av den softe typen, og liker mer myk kos. Men vi har en stilling som tenner meg veldig, og det er når han tar meg bakfra, dytter hodet mitt ned i puta og holder fast hendene mine på korsryggen mens han kjører meg hardt. Følelsen av å ikke komme seg løs er litt pirrende. Jeg skjønner at dette er ingenting i forhold til dere som kveler, lugger og spytter, men det er interessant å høre litt om nyansene. Og om favorittene. Anonymkode: 368e7...a74
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Hardt bakfra så det klasker i rumpa. Smekke rumpa med hånda. Holde fast, av og til holde tak med hånda rundt nakken. Ingenting hardcore her heller. Anonymkode: ef5b1...29f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Kveling, slår meg i ansiktet,og på rumpa/fitta, fingrer meg hardt, puler meg hardt, stapper fingre i munnen på meg, choker meg med kukken under oral, spytter på fitta mi under oral, dirty talk. Jeg kan også spytte på kukken under oral kun for å friste han. Stillinger hvor jeg sitter fast, håndjern ect. Vi har stort sett røff sex, men kan også ha øm sex. Mye klining Anonymkode: e6c50...7d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå