treningsgal Skrevet 29. juli 2022 #1 Del Skrevet 29. juli 2022 Usikker på om jeg er på riktig kategori nå men… jeg har nettopp bestilt meg sup brett, og kom til å tenke på hvordan jeg skal oppbevare mobilen på tur. i starten så er jeg nok så nært kanten av vannet at jeg lar den ligge på land. Men tenker når jeg skal padle ett stykke innover vannet, og hvis jeg padler der der er en del folk. hva bruker dere? har dere flere nybegynnertips? har så klart kjøpt flytevest også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Del Skrevet 29. juli 2022 Jeg har kjøpt en plastlomme som jeg har rundt halsen med mobilen i. Den funker gjennom plasten, så det er greit å bruke mobilen om man må på turen. Hender jeg tar en dag med hjemmekontor på SUP, da er det greit å svare om noen ringer 😄 Ellers er det rimelig trygt på en SUP, har fortsatt til gode å velte etter et par års bruk. Har med en del bagasje om jeg drar på lange dagsturer, går helt fint å ha med en større bag. Anonymkode: 2fe91...d1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsgal Skrevet 29. juli 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har kjøpt en plastlomme som jeg har rundt halsen med mobilen i. Den funker gjennom plasten, så det er greit å bruke mobilen om man må på turen. Hender jeg tar en dag med hjemmekontor på SUP, da er det greit å svare om noen ringer 😄 Ellers er det rimelig trygt på en SUP, har fortsatt til gode å velte etter et par års bruk. Har med en del bagasje om jeg drar på lange dagsturer, går helt fint å ha med en større bag. Anonymkode: 2fe91...d1a Det hørtes veldig kjekt ut😃 hvor har du kjøpt den? jeg har sett litt på vanntette bagger, og vurderer en liten nå i starten Men en egen til mobil er jo veldig greit. Og enda bedre at jeg faktisk kan bruke mobilen underveis👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månefisk Skrevet 29. juli 2022 #4 Del Skrevet 29. juli 2022 Vanntett pakkpose fra sportsbutikk. Jeg har en liten på 1-2 liter som jeg klipser i stroppen på flytevesten/sports-BH. Som det nevnes over her kommer de også med plastvindu. Har også med en større pakkpose til håndkle, tørre klær, mat osv som festes i brettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Del Skrevet 29. juli 2022 https://infshop.no/oppbevaring-vesker/3551-flytende-vanntett-mobildeksel-sort-ramme-universelt-7314280045464.html Noe sånt er kjekt. Mange mobiler i dag er uansett vanntette, men ikke ubegrenset verken i tid eller dybde, så greit å sikre seg. Særlig når det kommer til noe som viktig som mulighet til å ringe etter hjelp. Ellers må jeg si meg enig med den over her, brettene er overraskende stabile, og det skal i grunn en del til å miste noe. Jeg har en ryggsekk og en annen bag som er av sprutsikkert stoff, og det holder lenge for meg. Har enda ikke mistet dem i vannet. Anonymkode: 8ce27...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Del Skrevet 29. juli 2022 treningsgal skrev (2 minutter siden): Det hørtes veldig kjekt ut😃 hvor har du kjøpt den? jeg har sett litt på vanntette bagger, og vurderer en liten nå i starten Men en egen til mobil er jo veldig greit. Og enda bedre at jeg faktisk kan bruke mobilen underveis👍🏼 Husker ikke hvor jeg kjøpte mobilholderen, men søk på vanntett mobilholder, så dukker det opp masse. Kjøpte to i samme slengen, men så langt har den ene holdt i to år nå. Velg en som er tilpasset mobilen din, da funker det best om den skal brukes på vannet. Det fulgte også med en vanntett skipsbag med SUPen, men den er litt stor, så da kjøpte jeg på Biltema i en mindre størrelse. Funker perfekt. Greit å ha det tørt på SUPen, blir litt sprut fra padlingen Anonymkode: 2fe91...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå