AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Skrevet 29. juli 2022 Vurderer å flytte dit, synes de borettslagsleilighetene er kjekke. Men hvordan er det å bo der? Forstår de nylig hadde stor oppgradering av bad på noen av blokkene. Er det et bra miljø? Er det lytt mellom leilighetene? Anonymkode: 2bd32...c6f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Skrevet 29. juli 2022 Det finnes mange blokker på Tjensvoll, så hvordan standard er og om det er lytt kan kun de som bor der svare på. Tjensvoll som plass er helt ok. Bra med bussforbindelse inn til byen. Koster gjerne litt mindre å bo på Tjensvoll enn feks Eiganes som er nærmere byen. Anonymkode: c41a3...c83 2
Akay Skrevet 29. juli 2022 #3 Skrevet 29. juli 2022 Sikkert bedre enn før på tjensvoll. Når jeg vokste opp i området på 90 tallet så var det så som så der. Gamle betongblokker er det ikke så lydt i.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #4 Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vurderer å flytte dit, synes de borettslagsleilighetene er kjekke. Men hvordan er det å bo der? Forstår de nylig hadde stor oppgradering av bad på noen av blokkene. Er det et bra miljø? Er det lytt mellom leilighetene? Anonymkode: 2bd32...c6f Tennisveien har fått oppgradert badene ja, av borettslaget. Dvs OBOS var ansvarlig. Ikke lytt der synes jeg. Helt greit miljø, har ikke så mye kontakt med naboer da. Anonymkode: 2fa0c...c57
Skariani Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Min bor har bodd 25 år i blokkleilighet på Tjensvoll. Hun stortrives med naboer og nærmiljø. Ikke spesielt lytt. Men husk det er regler om når det skal være ro, som i de fleste andre borettslag
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 Det er jo litt ymse område. Samme som Bekkefaret og Hillevåg. Anonymkode: bb66e...478
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #7 Skrevet 29. juli 2022 Er fra rett over madlaveien (Lassa) og kjenner flere som bor på Tjensvoll og i området oppover mot. De i leilighetene stortrives, fin størrelse på de, ofte med uteplasser på begge sider så man har sol hele dagen og mange har også fin utsikt. Aldri hørt noe om at det er lytt. Og området er topp , kort vei til Madla Amfi, lett å komme seg til sentrum, og gåavstand til mange fine turområder (Mosvannet, Stokkavannet, Jernaldergården med Sørmarka og langs Hafrsfjord ved Møllebukta.). Alltid litt forskjellige folk og litt gjennomtrekk i områder med mange leiligheter, men virker ikke å være noe problem. Dobbeltsjekk fellesutgifter og sånt, mtp oppgradering av bad kan jo plutselig sånne ting øke. :)! Anonymkode: 7da17...72c 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #8 Skrevet 30. juli 2022 Bor på Tjensvoll. Det er veldig mange ulike boliger her, så aner ikke hva du spør om. 🤷♀️ Men vi trives godt. Elsker beliggenheten, med Sørmarka, Jernaldergården, Mosvannet og Stokkavannet i grei avstand (avhengig av hvor på Tjensvoll du bor). Anonymkode: 50243...756
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #9 Skrevet 30. juli 2022 Personlig ville jeg holdt meg unna selve tjensvolltorget og de aller nærmeste boligene til det, men ellers liker jeg Tjensvoll godt. Anonymkode: aab95...86b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #10 Skrevet 30. juli 2022 Går mot strømmen her jeg og kjenner faktisk bare folk som er misfornøyde med Tjensvoll. Det er en død bydel, rett og slett. Anonymkode: 2a247...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #11 Skrevet 30. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Går mot strømmen her jeg og kjenner faktisk bare folk som er misfornøyde med Tjensvoll. Det er en død bydel, rett og slett. Anonymkode: 2a247...4a9 Hva gjør det at bydelen er "død" når det er kort vei til sentrum, Madla og alle turområdene? Er ikke så veldig dødt i borettslaget vårt hvertfall. 😄 Anonymkode: 50243...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå