Gå til innhold

Jeg har så jævlig imposter syndrome!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig irriterende. Merker det jo mest i jobbsammenheng, og det går ut over selvtilliten. Noen tips til å bli kvitt det?

Anonymkode: 95be9...ec8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med å lese deg opp på rare og snodige tilstander, lidelser og sykdommer - og samtidig slutt å  let etter hva som kan være feil med deg. Når slik hobbsyssel er det viktigste i livet ditt så blir du det du er opptatt av. 

Anonymkode: 05a3b...b22

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slutt med å lese deg opp på rare og snodige tilstander, lidelser og sykdommer - og samtidig slutt å  let etter hva som kan være feil med deg. Når slik hobbsyssel er det viktigste i livet ditt så blir du det du er opptatt av. 

Eh...? Jeg gjør ikke det?

Noen som har noe mer fornuftig å komme med?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eh...? Jeg gjør ikke det?

Noen som har noe mer fornuftig å komme med?

Jo det gjør du. Bruk tiden på noe nyttig i stedet for å grav deg ned i dette tullet så skal du se at dagene dine blir annerledes. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo det gjør du. Bruk tiden på noe nyttig i stedet for å grav deg ned i dette tullet så skal du se at dagene dine blir annerledes. 

🧌

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme. Her om dagen måtte jeg sjekke eksamensresultatene enda en gang fordi det kunne jo ikke stemme at jeg fikk bestått og at mitt resultat må jo ha blitt forvekslet med en annen.

Anonymkode: ea3e1...347

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette er ikke en lidelse eller sykdom, har du ikke hørt om imposter syndrome? Det er kanskje merkelig å kalle det for det, men det er veldig beskrivende, og mange føler på det. Hvorfor klikker du deg inn på tråden og nærmest angriper ts? 😄 

Anonymkode: 35b2f...52c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er ikke en lidelse eller sykdom, har du ikke hørt om imposter syndrome? Det er kanskje merkelig å kalle det for det, men det er veldig beskrivende, og mange føler på det. Hvorfor klikker du deg inn på tråden og nærmest angriper ts? 😄 

Anonymkode: 35b2f...52c

Av det jeg skrev så var det dette du klarte å henge deg opp i. 

Om det er en sykdom, en lidelse, et syndrom eller "what-ever" har ingen betydning. Selv du burde forstå det hvis du leser alt jeg skrev, og gjør deg opp en mening om hva som var budskapet.. 

Tror du også burde komme deg ut av rommet du er i

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av det jeg skrev så var det dette du klarte å henge deg opp i. 

Om det er en sykdom, en lidelse, et syndrom eller "what-ever" har ingen betydning. Selv du burde forstå det hvis du leser alt jeg skrev, og gjør deg opp en mening om hva som var budskapet.. 

Tror du også burde komme deg ut av rommet du er i

Kan du lage ditt eget emne? Rapporterer deg for avsporing.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset. Det skal jeg gjøre. Men har ikke anledning til å følge opp en slik tråd nå da jeg er på vei ut døra. 

Trådens tittel blir "hvilket liv har de som graver seg ned i diagnoser, syndromer, lidelser og sykdommer" 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hen avsporer jo ikke. Bare er litt frekk.

Ikke vær så sart. "Jeg sier ifra til mamma altså!" Helledussen.

Har ikke noen gode svar til deg TS, annet enn at hvis du søker på nettet finner du garantert lesestoff om dette, skrevet av folk som kan noe om emnet :)

Anonymkode: dacc1...af1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hen avsporer jo ikke. Bare er litt frekk.

Ikke vær så sart. "Jeg sier ifra til mamma altså!" Helledussen.

Har ikke noen gode svar til deg TS, annet enn at hvis du søker på nettet finner du garantert lesestoff om dette, skrevet av folk som kan noe om emnet :)

Anonymkode: dacc1...af1

Jeg er ikke sart, det er bare jævlig irriterende med folk som kupper tråder på den måten. Jeg skal helt sikkert finne noe lesestoff, men synes det er veldig greit å få erfaringsbaserte tips fra folk som har vært i samme situasjon også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...